Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-02-20 11h30
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste ik ben aan het kijken voor een nieuw abonnement en liet mijn oog vallen op de Arend /Arend premium bij de meeste operators is het zo dat na de onbeperkte data (20/25gd) de snelheid verlaagd word en ook in het buitenland een vaak lagere beperking opstaat. ook in de eu staat er veelal bij dat er na de data limiet kosten worden aangerekend voor het verbruik in de eu.
ik werk enkele maanden in croatie en had graag geweten of er dan ook kosten zijn NA de data limiet of kan deze ook gewoon onbeperkt aan lagere snelheid door gebruikt worden zonder kosten
thanks
Beste ik ben aan het kijken voor een nieuw abonnement en liet mijn oog vallen op de Arend /Arend premium bij de meeste operators is het zo dat na de onbeperkte data (20/25gd) de snelheid verlaagd word en ook in het buitenland een vaak lagere beperking opstaat. ook in de eu staat er veelal bij dat er na de data limiet kosten worden aangerekend voor het verbruik in de eu.
ik werk enkele maanden in croatie en had graag geweten of er dan ook kosten zijn NA de data limiet of kan deze ook gewoon onbeperkt aan lagere snelheid door gebruikt worden zonder kosten
thanks
Hallo @Divepro,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@Divepro bij Orange is het zo dat je onbeperkte data krijgt , dat wil zeggen 20 GB volledige snelheid daarna kan je verder surfen aan verlaagde snelheid. Dit geldt voor hier in belgie maar ook in de EU dus daar kan je dan ook surfen tegen verlaagde snelheid en zal dan ook niet aangerekend worden. Met de Arend premium heb je niet meer data enkel dat er 1GB data inzit voor best destenation. Hier een klein overzicht wat de Arend premium extra bied.
Moest je tegen volledige snelheid willen surfen kan je altijd data bijkopen. Meestal zijn er tegenwoordig ook wel bepaalde hotspots en dergelijke waarmee u op wifi kan surfen.
Om even te vervolledigen:
Best Destinations:
Australië Canada China Egypte Hongkong India Indonesië Israël Japan Kaapverdië Mexico Rusland Saoedi-Arabië Singapore Thailand Tunesië Turkije VS Zuid-Afrika Zwitserland