annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Arend data

Topic gestart op: 15-02-20 11h30

Antwoorden: 4 antwoorden

Divepro
Aspirant verkenner

Orange Arend data

Beste ik ben aan het kijken voor een nieuw abonnement en liet mijn oog vallen op de Arend /Arend premium bij de meeste operators is het zo dat na de onbeperkte data (20/25gd) de snelheid verlaagd word en ook in het buitenland een vaak lagere beperking opstaat. ook in de eu staat er veelal bij dat er na de data limiet kosten worden aangerekend voor het verbruik in de eu.

ik werk enkele maanden in croatie en had graag geweten of er dan ook kosten zijn NA de data limiet of kan deze ook gewoon onbeperkt aan lagere snelheid door gebruikt worden zonder kosten 

thanks

 

 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Beste ik ben aan het kijken voor een nieuw abonnement en liet mijn oog vallen op de Arend /Arend premium bij de meeste operators is het zo dat na de onbeperkte data (20/25gd) de snelheid verlaagd word en ook in het buitenland een vaak lagere beperking opstaat. ook in de eu staat er veelal bij dat er na de data limiet kosten worden aangerekend voor het verbruik in de eu.

ik werk enkele maanden in croatie en had graag geweten of er dan ook kosten zijn NA de data limiet of kan deze ook gewoon onbeperkt aan lagere snelheid door gebruikt worden zonder kosten 

thanks

Hallo @Divepro,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Divepro  bij Orange is het zo dat je onbeperkte data krijgt , dat wil zeggen 20 GB volledige snelheid daarna kan je verder surfen aan verlaagde snelheid. Dit geldt voor hier in belgie maar ook in de EU dus daar kan je dan ook surfen tegen verlaagde snelheid en zal dan ook niet aangerekend worden. Met de Arend premium heb je niet meer data enkel dat er 1GB data inzit voor best destenation. Hier een klein overzicht wat de Arend premium extra bied. 

Internationaal

  • 1000 minuten van België naar de Europese Unie en Best Destinations
  • 1000 sms’en van België naar de EU en Best Destinations of van Best Destinations naar de EU en Best Destinations
  • 1000 minuten van Best Destinations naar de EU en Best Destinations
  • 1 GB surfvolume in Best Destinations

Moest je tegen volledige snelheid willen surfen kan je altijd data bijkopen. Meestal zijn er tegenwoordig ook wel bepaalde hotspots en dergelijke waarmee u op wifi kan surfen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Divepro 

Om even te vervolledigen:

Best Destinations:

Australië Canada China Egypte Hongkong India Indonesië Israël Japan Kaapverdië Mexico Rusland Saoedi-Arabië Singapore Thailand Tunesië Turkije VS Zuid-Afrika Zwitserland

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Divepro 

Kroatië zit in Zone 1 dus dat zit ook snor 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen