- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange Koala
Beste,
Gisteren 15/11/2019 liet ik mijn Dolfijn abonnement overschakelen naar een Koala abonnement in de Orangeshop Oostende.
De promotie van 10 EUR korting gedurende de eerste 3 maanden blijkt enkel van toepassing indien je online intekent. Dit stoort me wel als “oude” klant van Orange (was bij het beginnen nog een Mobistar klant). Als je dus een deal maakt in de Orangeshop val je dus uit de boot. Toch wel discriminerend vind ik. Een verwittigd mens is er twee waard….
Mvg
Ivan Vyvey
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klopt, bestaande Orange klanten worden in de kou gelaten. Terwijl wij wel al jaren klant zijn, onze facturen al jaren betalen. Leuk dat ze klanten willen lokken, maar ze mogen hun bestaande klanten echt niet vergeten...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@IvanV daar wil ik dan nog aan toevoegen dat het enkel voor nieuwe klanten is , het staat in de voorwaarden.
https://www.orange.be/sites/b2c/files/gc_1909019_update_koala_promo_nl.pdf
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zoals bij de meeste providers ... Al die cadeautjes zijn er om nieuwe klanten te lokken, de bestaande klanten blijven bij al die promo's in de kou ...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
En dan zijn er die overschakelen en dan komen ze met valse bedragen af. Online ingeschreven. Dus die promo van 3x10€ korting. Dan krijg je uw kaartje en dan lukt het activeren niet, althans van hun kant. Ik heb kunnen doen wat ik moest doen. Vervolgens ga je naar de winkel en daar helpen ze u wel maar ben je die promo kwijt en nadien zie je in de app dat het 25€ in plaats van 20€ is. Als hier niets aan gedaan wordt zal den deze terug bij Proximus zitten.
