Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-19 11h55
Antwoorden: 26 antwoorden
Beste,
Gisteren 15/11/2019 liet ik mijn Dolfijn abonnement overschakelen naar een Koala abonnement in de Orangeshop Oostende.
De promotie van 10 EUR korting gedurende de eerste 3 maanden blijkt enkel van toepassing indien je online intekent. Dit stoort me wel als “oude” klant van Orange (was bij het beginnen nog een Mobistar klant). Als je dus een deal maakt in de Orangeshop val je dus uit de boot. Toch wel discriminerend vind ik. Een verwittigd mens is er twee waard….
Mvg
Ivan Vyvey
Ik zou graag gebruik willen maken van de iphone 11 + koal verbintenis. Ik heb momenteel al een koala abonnement, maakt dit dan dat ik de iphone niet aan de voordeel prijs van 759 euro kan kopen?
@Driesg schreef:
Ik zou graag gebruik willen maken van de iphone 11 + koal verbintenis. Ik heb momenteel al een koala abonnement, maakt dit dan dat ik de iphone niet aan de voordeel prijs van 759 euro kan kopen?
Toch wel, maar dan moet je een smartphone abo nemen. Als je dat al hebt, dan gaat het niet lukken. Dus enkel als je een gewone Koala hebt en je bent bereid er een Koala Smartphone van te maken.
Of je neemt een tweede abo, en dan kun je kiezen uit 24 maanden met een smartphone abo of 12 maanden met een gewoon abo.
In elk geval moet het om een nieuw abo gaan. Een bestaande koala veranderen in een koala smartphone zou moeten meetellen
Bedankt!
Bedankt het is gelukt