annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Koala

Topic gestart op: 16-11-19 11h55

Antwoorden: 26 antwoorden

IvanV
Aspirant verkenner

Orange Koala

Beste,

Gisteren 15/11/2019  liet ik mijn Dolfijn abonnement overschakelen naar een Koala abonnement in de Orangeshop Oostende.

De promotie van 10 EUR korting gedurende de eerste 3 maanden blijkt enkel van toepassing indien je online intekent. Dit stoort me wel als “oude” klant van Orange (was bij het beginnen nog een Mobistar klant). Als je dus een deal maakt in de Orangeshop val je dus uit de boot. Toch wel discriminerend vind ik. Een verwittigd mens is er twee waard….

Mvg

Ivan Vyvey

 

Labels (1)
26 ANTWOORDEN 26
patrick2
Wijze
Wijze

@IvanV  lees de post anders maar eens want er zijn nog voorstellen opgekomen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Driesg
Gewaardeerd verkenner

Ik zou graag gebruik willen maken van de iphone 11 + koal verbintenis. Ik heb momenteel al een koala abonnement, maakt dit dan dat ik de iphone niet aan de voordeel prijs van 759 euro kan kopen? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Driesg  schreef:

Ik zou graag gebruik willen maken van de iphone 11 + koal verbintenis. Ik heb momenteel al een koala abonnement, maakt dit dan dat ik de iphone niet aan de voordeel prijs van 759 euro kan kopen? 


Toch wel, maar dan moet je een smartphone abo nemen. Als je dat al hebt, dan gaat het niet lukken. Dus enkel als je een gewone Koala hebt en je bent bereid er een Koala Smartphone van te maken.

Of je neemt een tweede abo, en dan kun je kiezen uit 24 maanden met een smartphone abo of 12 maanden met een gewoon abo.

In elk geval moet het om een nieuw abo gaan. Een bestaande koala veranderen in een koala smartphone zou moeten meetellen

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Driesg
Gewaardeerd verkenner

Bedankt!

Driesg
Gewaardeerd verkenner

Bedankt het is gelukt 

Leden met de meeste pluimen