Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-21 10h15
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Normaal gezegd zou de cyclus van men factuur vandaag afgelopen zijn en zou alles terug moeten werken maar de reset gebeurt precies maar niet iemand een idee ?
En ja mijn laatste facturen zijn betaald.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Met de Go unlimited heb je 30 GB volle snelheid daarna tegen verlaagde snelheid. Maar je kan altijd eens je toestel herstarten en zien of het een oplossing brengt.
Kan je er ook iets meer uitleg bij geven wat er dan precies niet werkt ? Want aan de info die je nu geeft komen we niet veel wijzer uit.
Als je er iets meer informatie bij geeft weten we ook wat er niet werkt en kunnen we iets gerichter antwoorden.
Ik heb ook niet vermeld dat er iets niet werkte, ik heb een unlimited abonnement maar als je over de 20 gig hebt verbruikt dan gaat je 4g een stuk trager en volgens de app zou dees de eerste dag zijn van mijn nieuwe maand cyclus maar mijn aankopen en 4g is niet gereset ik vroeg me af hoe dat kwam.
Mvg
Met de Go unlimited heb je 30 GB volle snelheid daarna tegen verlaagde snelheid. Maar je kan altijd eens je toestel herstarten en zien of het een oplossing brengt.
Na de 30GB is het mobiele internet zo goed als onbruikbaar , je kan wel nog WhatsApp enz doen maar als je bv al foto ofzo zou sturen of video dan merk je al dat het al lang kan duren.
Hou er ook rekening mee dat de MyOrange app soms tijd nodig heeft om bij te werken.
Groetjes,
bigMODDER