annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange factuur cyclus

Topic gestart op: 21-01-21 10h15

Antwoorden: 4 antwoorden

mathiashaak
Aspirant verkenner

Orange factuur cyclus

OPGELOST

Normaal gezegd zou de cyclus van men factuur vandaag afgelopen zijn en zou alles terug moeten werken maar de reset gebeurt precies maar niet iemand een idee ?

 

En ja mijn laatste facturen zijn betaald.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@mathiashaak  

Met de Go unlimited heb je 30 GB volle snelheid daarna tegen verlaagde snelheid. Maar je kan altijd eens je toestel herstarten en zien of het een oplossing brengt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@mathiashaak  

Kan je er ook iets meer uitleg bij geven wat er dan precies niet werkt ? Want aan de info die je nu geeft komen we niet veel wijzer uit. 

Als je er iets meer informatie bij geeft weten we ook wat er niet werkt en kunnen we iets gerichter antwoorden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mathiashaak
Aspirant verkenner

Ik heb ook niet vermeld dat er iets niet werkte, ik heb een unlimited abonnement maar als je over de 20 gig hebt verbruikt dan gaat je 4g een stuk trager en volgens de app zou dees de eerste dag zijn van mijn nieuwe maand cyclus maar mijn aankopen en 4g is niet gereset ik vroeg me af hoe dat kwam.

 

Mvg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@mathiashaak  

Met de Go unlimited heb je 30 GB volle snelheid daarna tegen verlaagde snelheid. Maar je kan altijd eens je toestel herstarten en zien of het een oplossing brengt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Na de 30GB is het mobiele internet zo goed als onbruikbaar , je kan wel nog WhatsApp enz doen maar als je bv al foto ofzo zou sturen of video dan merk je al dat het al lang kan duren.

Hou er ook rekening mee dat de MyOrange app soms tijd nodig heeft om bij te werken.

 

Groetjes,

bigMODDER

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen