- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange factuur
Beste, ik had een vraagje ik heb mijn orange factuur nog niet kunnen betalen dit moets vandaag 26 augustus maar kan het op zijn vroegst vrijdag pas betalen en kan geen uitstel van betaling krijgen kunnen ze mij afsluiten van orange? En wat dat weet niet zo goed wat nu te doen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@JBeckers Normaal bij een ‘vergeten’ betaling komt er een herinnering voor een betaling ook met domicilieering. Hoe weet u dat u geen uitstel van betaling krijgt? Beste eens op Facebook of twitter bericht sturen voor de vraag te stellen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Cdt24801 heb ik gedaan maar kom er niet wijs uit de een zegt er gebeurd niets en de andere als je nist betaald wordt je afgesloten
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb (gelukkig) geen ervaring met deze situatie en enkel het Orange personeel kan u een correct antwoord geven.
Dat men op de klantendienst zichzelf tegenspreekt ... tja ... wat ik daar aan toevoegen?????
Mijn gevoel zegt dat men u niet onmiddellijk gaat afsluiten, enkele dagen respijt zul je wel krijgen denk ik.
Maar in uw eerste bericht zeg je dat je geen uitstel van betaling krijgt .... Heb je dat dan gevraagd? En daar is officiëel antwoord op gekomen? En stond daar, in dat geval, dan geen uiterste datum van betaling in?