annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange factuur

Topic gestart op: 26-08-19 21h02

Antwoorden: 4 antwoorden

JBeckers
Aspirant verkenner

Orange factuur

Beste, ik had een vraagje ik heb mijn orange factuur nog niet kunnen betalen dit moets vandaag 26 augustus maar kan het op zijn vroegst vrijdag pas betalen en kan geen uitstel van betaling krijgen kunnen ze mij afsluiten van orange? En wat dat weet niet zo goed wat nu te doen?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@JBeckers  Normaal bij een ‘vergeten’ betaling komt er een herinnering voor een betaling ook met domicilieering. Hoe weet u dat u geen uitstel van betaling krijgt? Beste eens op Facebook of twitter bericht sturen voor de vraag te stellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JBeckers 

Ik denk dat je hiervoor best de klantendienst contacteert.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JBeckers
Aspirant verkenner

@Cdt24801 heb ik gedaan maar kom er niet wijs uit de een zegt er gebeurd niets en de andere als je nist betaald wordt je afgesloten 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JBeckers 

Ik heb (gelukkig) geen ervaring met deze situatie en enkel het Orange personeel kan u een correct antwoord geven.

Dat men op de klantendienst zichzelf tegenspreekt ... tja ... wat ik daar aan toevoegen?????

Mijn gevoel zegt dat men u niet onmiddellijk gaat afsluiten, enkele dagen respijt zul je wel krijgen denk ik.

Maar in uw eerste bericht zeg je dat je geen uitstel van betaling krijgt .... Heb je dat dan gevraagd? En daar is officiëel antwoord op gekomen? En stond daar, in dat geval, dan geen uiterste datum van betaling in?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen