Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-20 14h55
Antwoorden: 23 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Mijn probleem: Ik heb een nieuw nummer (met abonnement) bij orange besteld en heb die vorige week vrijdag geactiveerd. Hiervoor heb ik zoals in de brief staat de juiste stappen gevolgd. We zijn nu een halve werkweek verder en ik kan nog steeds niets met dit nummer doen (SMS'en of bellen). Nochtans zou dit maar één werkdag in beslag nemen.
De hulpdesk heb ik hierover al gebeld (met een ander nummer natuurlijk) zij sturen mij door of de verbinding wordt verbroken. Vandaar mijn vraag hier: Hoe komt het dat dit nummer nog niet werkt? Komt dit door de corona-hysterie of moet ik nog iets doen?
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bvdb ik vermoed dat alles een beetje vertraging heeft door de corona crisis. Het is niet de eerste post want heb er al gelijkaardige gelezen deze week. Vergeet niet dat alles bij de klantendienst en het webcare team terecht komen om dergelijk zaken op te lossen. In de normale situatie kan men naar een shop en het is opgelost maar door de sluiting ervan krijgen ze alles te verwerken. Bedenk ook dat als er meerdere door het systeem geactiveerd meoten worden dat het wel een tijd in beslag kan nemen . Moest men teveel willen doen in het systeem zal dit ook vast lopen door meerdere bewerkingen ervan en dat is ook niet de bedoeling.
Voor alle duidelijkheid : het is niet mijn eerste keuze om mijn oud tariefplan terug te zetten. Ik wou dit veranderen in combinatie met een nieuw abonnement dat ook werkt. Deze voorwaarden komen van orange zelf.
Voor alle duidelijkheid : het is niet mijn eerste keuze om mijn oud tariefplan terug te zetten. Ik wou dit veranderen in combinatie met een nieuw abonnement dat ook werkt. Deze voorwaarden komen van orange zelf.
Ugh @KennyDeWever,
Totem wordt droevig om dit te lezen, wees er zeker dat de activatiedienst zijn best doet om je nummer zo rap mogelijk te activeren !
Dit is inderdaad een algemeen incident dat gekend is, daardoor wordt er een oplossing bestuudeerd op hoger niveau. Er zijn zoveel parameters die eanalyseerd moeten worden dat het inderdaad tijd neemt.
Totem's groetjes,
Totem
Dat er met techniek soms iets misloopt is mij niet vreemd. Degene die deze techniek beheer(s)t moet dit probleem ook kunnen oplossen. Tot dusver ben ik niet overtuigd. Laat ze het tegendeel bewijzen. als ik vandaag niet naar een orange shop was geweest, zou er nog steeds niemand met mijn dossier bezig zijn. Er is dus iets grondig mis met het systeem van escalatie bij problemen.
Ik ging er wel van uit dat ze bij orange bekwaam genoeg waren om een nieuw abonnement te activeren. Niet dus. Vandaag bij een orange shop geweest. mijn dossier stond bij de "achterliggende diensten" als afgehandeld in het systeem. Bij de klantendienst hebben ze het doorgestuurd en bij de andere is het afgehandeld. Er was dus niemand meer mee bezig. Het probleem is dat ik enkel met de klantendienst kan communiceren en die zeiden altijd dat het is doorgestuurd. Nu werkt het nog steeds niet maar men heeft mij verzekerd dat het binnen de 24u in orde is. Ik ben in volle verwachting.
Ik ben reeds 20 jaar klant met 2 abonnementen. Dit zou het derde worden. Is een nieuw nummrr. De SIM kaart is door orange opgestuurd.