annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met sms verzenden

Topic gestart op: 29-01-19 13h03

Antwoorden: 18 antwoorden

Korneel1990
Aspirant verkenner

Problemen met sms verzenden

OPGELOST

Sedert enkele dagen hebben zowel mijn vriendin als mezelf problemen met sms’en te verzenden. Zowat geen enkel bericht levert af? Gsm al heropgestart en laatste updates gedaan maar geen succes. Imessage werkt ook niet altijd.

iemand nog problemen hiermee?

dolfijn abonnement en koala abonnement. Beide Iphone 5S.

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Korneel1990
Aspirant verkenner

Beste,

 

bedankt voor het snelle antwoord! Het is inderdaad dat nummer die tevoorschijn komt bij het oproepen van de sms centrale.

 

Mvg Korneel

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
MyMoon
Gewaardeerd verkenner

Oh enneh... geldt dat ook voor België?

0 pluimen
MyMoon
Gewaardeerd verkenner

En wat als het geen iPhone is maar een Samsung android?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MyMoon  voor een samsung gsm is het als volgt : 

  1. Klik op “Berichten” in het hoofdmenu van je gsm.
  2. Klik op “Berichtenopties” of op meer. 
  3. Kies “Nummer van de berichtencentrale”.
  4. Tik + 32 495 002 530 in en druk op “OK”.
  5. Als je het nummer van de berichtencentrale op deze manier niet vindt, raadpleeg dan de handleiding van je gsm.     

Probeer ook altijd eens te herstarten van de gsm want dat kan in veel gevallen het probleem al oplossen. Ook zien of uw berichten niet bewaard blijven op een gsm want als deze vol is ontvangt u ook geen sms berichten en als de verzonden items vol zijn kan u ook niks verzenden. Nu met de smartphones van tegenwoordig is de kans al kleiner maar voor de zekerheid altijd nakijken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


MyMoon
Gewaardeerd verkenner

Hey Patrick, hartelijk bedankt voor je snel antwoord. 
Ik ben nu bezig de berichtenbox leeg (of althans "leger") te maken, want daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Terwijl ik dat doe, merk ik dat er meerdere sms-jes als "mislukt" gemarkeerd zijn sinds Aug 2017 tot nu, maar bijlange niet alle... ik begrijp er niet veel van.  Ik heb vanmiddag de klantendienst gebeld en ik moest één voorbeeld nummer geven met datum en uur en ze zouden me binnen de drie dagen iets laten weten. Ik ben benieuwd.

A propos... Als je schrijft "het hoofdmenu van uw gsm" bedoel je dan "instellingen"?  Want ik vind nergens "berichten", noch "berichten opties"...
Ik hoop dat het al betert met het leeg/leger maken van de berichten box.  En als ik binnen drie dagen nog geen hulp heb van de klantendienst kom ik zeker nog eens bij u terug. 🙂
Heel erg bedankt en vriendelijke groet!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MyMoon  hoofdmenu is echt dus het begin scherm van de gsm zoals u hem zou opstarten. 

U moet dan dus echt op uw berichten incoontje drukken zoals u een bericht opent om te lezen als u een bericht heeft ontvangen. Dan ziet u de ontvangen berichten van de personen en daar dan dan rechts boven moet u op meer of berichten opties kiezen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen