Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Problemen met sms verzenden

OPGELOST

Sedert enkele dagen hebben zowel mijn vriendin als mezelf problemen met sms’en te verzenden. Zowat geen enkel bericht levert af? Gsm al heropgestart en laatste updates gedaan maar geen succes. Imessage werkt ook niet altijd.

iemand nog problemen hiermee?

dolfijn abonnement en koala abonnement. Beide Iphone 5S.

Labels (3)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Highlighted
Leidende sjamaan

@ana  waar dient het voorbeeld voor ? 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Aspirant verkenner

soms willen berichten niet verzenden en heb heel veel probleem met mijn mobiel netwerk..m sinds afgelopen week.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Laurence2509  en zijn dat dan ook altijd dezelfde nummers waar u niet altijd naar kan verzenden. En heeft u de APN instellingen al eens nagekeken in de gsm ? Misschien ( zou niet moeten kunnen ) zijn de APN instellingen ergens aangepast. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

soms willen berichten niet verzenden en heb heel veel probleem met mijn mobiel netwerk..m sinds afgelopen week.

Ugh @Laurence2509,

Als je nog kan bellen, ligt het probleem waarschijnlijk niet bij het netwerk.Check toch eens de kwaliteit van onze netwerk via onze webtool.

Hiervoor dien je :

1. Je toestel heropstarten

2. Je simkaart in een ander toestel plaatsen en de simkaart van het ander toestel in jouw gsm plaatsen. Zo weet je van waar het probleem komt : Simkaart of Toestel

3. Indien je simkaart defect is, kan je naar een shop gaan en deze laten vervangen. Je kan ook een simkaartvernieuwing via je klantenzone aanvragen.

4. Indien je toestel defect is kan je naar een van onze shops gaan om het naar herstellingscentrum te laten sturen. 

Totem's zonnegroetjes,

Totem

Highlighted
Ervaren verkenner

@Laurence2509 ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Begin alvast even met de tips van totem op te volgen. Indien dit niet werkt kan je verdere stappen nemen. 

Als je bij het bellen ook de melding krijgt: 'dit nummer is niet toegelaten'. Contacteer dan even de klantendienst en laat een dossier openen. Sinds de veranderingen van de tariefplannen zijn er enkele problemen opgedoken bij Orange. Ik liet me alvast optekenen voor 1 van de nieuwe abonnementen en voorlopig loste dat het probleem al op. Al moet het niet de bedoeling zijn dat je van abo moet veranderen.

Highlighted
Aspirant verkenner

hoe moeten die dan normaal staan de APN instellingen? En nee verschillend. @patrick2

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

oké super bedankt. 

Highlighted
Aspirant verkenner

nu je het zegt, ik bel niet super vaak, maar dat heb ik wel al voor gehad.

Highlighted
Community Manager
Community Manager

hoe moeten die dan normaal staan de APN instellingen? En nee verschillend. @patrick2

Hallo @Laurence2509,

Vergeet niet om je medetribers te mentionneren door een "@" te plaatsen voor hun tribe-pseudoniem zodat ze de notificatie krijgen op het moment dat je hen antwoordt 🙂

Zo wordt het ook duidelijker voor je medetribers 🙂

Groetjes,
Nelson 

Leden met de meeste pluimen