Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-19 13h03
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert enkele dagen hebben zowel mijn vriendin als mezelf problemen met sms’en te verzenden. Zowat geen enkel bericht levert af? Gsm al heropgestart en laatste updates gedaan maar geen succes. Imessage werkt ook niet altijd.
iemand nog problemen hiermee?
dolfijn abonnement en koala abonnement. Beide Iphone 5S.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
bedankt voor het snelle antwoord! Het is inderdaad dat nummer die tevoorschijn komt bij het oproepen van de sms centrale.
Mvg Korneel
soms willen berichten niet verzenden en heb heel veel probleem met mijn mobiel netwerk..m sinds afgelopen week.
@Laurence2509 ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Begin alvast even met de tips van totem op te volgen. Indien dit niet werkt kan je verdere stappen nemen.
Als je bij het bellen ook de melding krijgt: 'dit nummer is niet toegelaten'. Contacteer dan even de klantendienst en laat een dossier openen. Sinds de veranderingen van de tariefplannen zijn er enkele problemen opgedoken bij Orange. Ik liet me alvast optekenen voor 1 van de nieuwe abonnementen en voorlopig loste dat het probleem al op. Al moet het niet de bedoeling zijn dat je van abo moet veranderen.
nu je het zegt, ik bel niet super vaak, maar dat heb ik wel al voor gehad.
soms willen berichten niet verzenden en heb heel veel probleem met mijn mobiel netwerk..m sinds afgelopen week.
Ugh @Laurence2509,
Als je nog kan bellen, ligt het probleem waarschijnlijk niet bij het netwerk.Check toch eens de kwaliteit van onze netwerk via onze webtool.
Hiervoor dien je :
1. Je toestel heropstarten
2. Je simkaart in een ander toestel plaatsen en de simkaart van het ander toestel in jouw gsm plaatsen. Zo weet je van waar het probleem komt : Simkaart of Toestel
3. Indien je simkaart defect is, kan je naar een shop gaan en deze laten vervangen. Je kan ook een simkaartvernieuwing via je klantenzone aanvragen.
4. Indien je toestel defect is kan je naar een van onze shops gaan om het naar herstellingscentrum te laten sturen.
Totem's zonnegroetjes,
Totem