Profil de patrick2

Super User

• 

11.2K  messages

Promotie op de Go Unlimited

Voor diegene die het niet gezien heeft er loopt namelijk een heel mooi promotie op de Go Unlimited. 

patrick2_0-1605262309794.png

Wat houd het precies in ? : Je betaald € 30 per maand in plaats van € 40 per maand en dat is voor iedereen zowel de bestaande als de nieuwe klant. 

Hoe kom je in aanmerking ? : Voor diegene die een ander tarief plan hebben maar toch van de promo wil gebruik maken die kan dit zelf aan passen via de klantenzone of de My Orange app. 

Heb je al een Go Unlimited ? : Geen probleem dan bel je naar de klantendienst en deze kunnen dat in orde maken voor je. Of je maakt een afspraak in de shop en dan kan je het ook in orde maken.

Hoe lang voor deze prijs ? : Zo lang als jij klant bent bij Orange heb je het aan deze prijs. 

Actie geldig van 10/11/20 tot 04/01/21 inbegrepen.

Voor diegene die nu het multipack voordeel hebben let wel op want deze gaat veranderen. Vraag hier zeker naar als je een wijziging aanvraagt bij de klantendienst ! 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Even een vraagje over deze aanbieding ....

wij hebben love, met een go unlimited abonnement voor mijn gsm, en ik krijg dus 10 euro korting op mijn telefoonabonnement omdat internet en tv ook in het love pakket zitten.

kan ik ook van deze special edition go unlimited genieten, en wil dit dan zeggen dat ik 10 euro korting krijg op de 30 euro promotie ?

Weet iemand dit ?

met vriendelijke groeten aan alle tribers 👋

Pisteur expérimenté

• 

28  messages

👍👍

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Hey, 

Weet er iemand toevallig hoe dit in zen werk gaat met een lopend contract? 

Heb momenteel een go unlimited van 40euro lopen in combinatie met een toestel. Deze loopt nog 4 maanden. Kan ik dan ook aanspraak maken op deze promo? 

Bedankt

Groeten Kenny

Super User

• 

11.2K  messages

@Kenny2  ja want de promotie is ook voor bestaande klanten en dus ook als je een toestel hebt is dat geen probleem. 

Je dient enkel de klantendienst te contacteren om je promotie toe te kennen of stel je vraag via het webcare team , Facebook Messenger. Je dient voor Messenger wel een facebook account te hebben. Als je twitter hebt kan het ook daar door geven. 

Dus eigenlijk het enige wat er dient te gebeuren is dat ze je de promotie toe moeten kennen en dan is dat in orde. 

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Oke, 

Bedankt

4.4K  messages

Ik zie het nog gebeuren , dat het nu 30 euro is voor de 30 GB , maar dan nieuwe tariefplannen komen met bv 40 GB of meer voor 40 euro ...

Groetjes,

bigMODDER

Super User

• 

11.2K  messages

@Anonymous  ben benieuwd of er nieuwe tarief plannen komen. Wat ik wel merk is dat de andere  ver achter blijven met hun promotie's op hun aanbod. Heb wel Proximus gezien nu zes maanden korting maar dat is eigenlijk ook alles. 

4.4K  messages

@patrick2 : Proxi hoeft dit ook niet te doen , kijk naar hun Flex tariefplannen op mobiel , dat is hoe het moet zijn , je krijgt bv een aantal GB's in je tariefplan , zijn ze op , surf je onbeperkt verder op je smartphone aan verlaagde snelheid zonder meerkost voor de rest van de maand.

Groetjes,

bigMODDER

Apprenti pisteur

• 

6  messages

En ik had 1st gezien dat het maar voor de 1ste 3maanden zou zijn en daarna de prijs terug naar boven.

4.4K  messages

Hallo,

Bij deze is bigMODDER ook terug Orange klant met de Go Unlimited special edition , Feels good to be back :).

Heel goed geholpen geweest in de Orange shop , en nummer overdracht was in half uurtje al in orde.

Ik wil nog een extra persoon bedanken van het Orange Facebook team met de naam -> Arie <-.

Persoon heeft me direct geholpen met mijn vragen en zeer vriendelijk .

Verdient een ster.

Ps: Heb me bij deze ook een nieuwe bigMODDER naam aangemaakt , had de andere vorige maand gewist , Ik begin vanaf 0 maar hoop toch snel terug te zijn waar ik ooit was hier.

Groeten,

bigMODDER

Super User

• 

11.2K  messages

@Anonymous  

Welkom terug... Hoe komt het zo dat je bent terug gekomen ? 

Super User

• 

7.2K  messages

Hey @Anonymous ,

Nice to have you back 😉

Het was me eigenlijk niet echt opgevallen dat je alweer verdwenen was .... 😈

EDIT: als ik het goed voor heb is dit trouwens niet uw eerste reïncarnatie .. Was je voorheen niet KJ? Ja hé ....

Ditmaal ervoor geopteerd om dezelfde Nick opnieuw te gebruiken 😁

Als je opnieuw de status die KJ had wil bereiken zul je wel ff goed uw best moeten doen 😆

4.4K  messages

@patrick2 

Dank u , Ja ik miste Orange al te veel he , en ook komaan 30 euro voor Go Unlimited is echt wel goed !

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

@Cdt24801 

Dank u , ja hiervoor noemde ik KJ , en ik weet ook dat ik terug werk zal hebben om te geraken waar ik was , maar dat komt wel goed.

Groetjes,

bigMODDER

4.4K  messages

@patrick2 

Ik miste het te veel :).

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 

Nog altijd mijn "droom" tariefplan 🙂 ( op echt onbeperkt mobiel internet na ) .

Ben blij dat ik Go Unlimited Special Edition heb.

Groeten,

bigM

Super User

• 

11.2K  messages

@Anonymous  

Denk niet dat je de enige bent hierin en dat er wel een paar meer zouden zien. Maar is echt onbeperkt wel nodig ? dat is de vraag die ik mij meestal stel. Ik ken weinig mensen die echt per maand 30 of 40 of misschien wel 50 GB aan mobiele data verbruiken. Ken wel iemand die er 20 door draait per maand , mijn collega , maar die is dan elke dag video bellen en tik tok en dat soort dingen dus ja dan zal het er wel door gaan. Ik gun het je hé daar niet van. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Anonymous Ik ben nu een jaartje bij Orange heb Go intense heb daar voldoende mee weet nu niet .binnen 6 maanden is getrouwheidsperiode voorbij of ik het dan nog aan 30 euro per maand . 
Ga eens naar de winkel om informatie in te winnen . Ben ik zeker van alles . 
fijne groetjes tinneke2 

Heb 15Gb en gebruik het belangen niet bel wel veel . Dus denk dat wel verstandig is dit abonnement aan te houden .

doei x

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2  

Dan kan je toch ook naar de Go Plus gaan met 10 Gb en onbeperkt bellen? Scheelt je wel wat geld per maand en je zoals je zegt je gebruikt het toch allemaal niet. Waarom betalen voor meer als je minder gebruikt? 

Dat is al jaren dat ik dit soort adviezen geef en heb gegeven. Mensen hebben altijd het grootste en het duurste en het meeste. Wat ben ik met een limousine als ik er zelf enkel maar in hoef te zitten om naar mijn werk te gaan ? dan zal ik er ook wel komen met een mini Cooper denk ik dan. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Zal naar de winkel eens gaan en het gaan vragen want uiteindelijk is het waar betaal toch veel voor niets .thanks Patje 🙏😉Had al wel gedacht dat toch veel Gb was .

Super User

• 

7.7K  messages

Je hoeft daar niet voor naar de winkel @Tinneke2 

Kunt dat veranderen in My Orange

- mijn  producten beheren

- mij (bovenaan)

- tariefplan wijzigen

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Ja maar ik blijf nog altijd 40 betalen???

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Informeer toch maar eens in de winkel welk tarief plan je hebt ?? En misschien 🤔 kunnen ze het dan voor jou in orde zetten . Je kan ook naar de website gaan van Orange en alles eens nakijken . Indien niet juist naar de winkel of even bellen 📞 .Of de app van my Orange daar vind je ook alles klaar en duidelijk . 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Loading...