Profil de caro65

Pisteur confirmé

• 

13  messages

Re: Duplicaat facturen

Beste,

Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren 

caro65_0-1588422104571.png

Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?

Laat maar iets weten.

Groeten Caroline

Super User

• 

7.2K  messages

@caro65 

Indien jij de mogelijkheid hebt om messenger of twitter te gebruiken kan jij dat zo doen. Vermeld in uw bericht het telefoon nummer van uw schoonvader.

Zoniet zijn er twee mogelijkheden:

1. Je belt naar de klantendienst, 5000
  2. Je wacht nog een weekje tot de shops terug open gaat en gaat naar een shop.

Employé Orange

• 

305  messages

Beste, @caro65 

Als je in de shop facturen wilt zien/krijgen moet de factuurbeheerder wel zelf in de winkel fysiek aanwezig zijn met ID-kaart.

Anders mogen wij die informatie niet meegeven. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 

Pisteur confirmé

• 

13  messages

@TomB

Het gaat hier wel over een man van 86 jaar hé. Wij wonen (zijn zoon en ik) 156 km van hem vandaan.

Blijkbaar een Top service van Orange. 

Maar geen nood ik zal hiervoor wel andere bronnen aanwenden. Al eens gehoord van Radio 2 - De Inspector?

Want het achterliggend probleem is eigenlijk, dat mijn schoonpa, al vanaf januari 2018 betaald voor een vaste telefoonlijn. Terwijl hij deze reeds betaald aan Proximus. Maar jullie hebben daar blijkbaar geen oren naar. Dus zal ik het wel op een andere manier zien op te lossen.

Groeten van een zeer misnoegd persoon. 

Super User

• 

11.2K  messages

@caro65  je zegt enkel een contract voor vaste lijn bij Orange. 

Maar een vaste lijn is gekoppeld bij een Love pack dus enkel een vaste lijn kan die niet hebben. Het is het hele pakket of niks. 

Vaste telefonie van Orange kost je 10 euro extra per maand. Alleen Orange-klanten die ingetekend zijn op de Love-aanbieding kunnen er gebruik van maken.

Loading...