Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Reset teller verbruik mobiele data

Hallo,

Wanneer wordt het verbruik van het datavolume terug naar 0 gezet? In de app staat de 1ste van de volgende maand, maar als ik naar de facturen kijk dan is dat een andere periode: telkens van de 21ste tot de 22ste van elke maand. Het lijkt me logischer dat de periode van op de factuur als reset moment gebruikt wordt, anders is er toch geen duidelijk overzicht van het verbruik?

Grts

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Dat is zo, @stre In uw geval de 21 of de 22e

Je kunt dat zien als je op de gsm de app My Orange installeert

Highlighted
Ervaren verkenner

De app toont bij elk verbruik: Geldig tot 01/08/2020. Dat is dan niet zeer duidelijk. Of moet ik elders kijken in de app?

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Al ik op verbruik klik, zie ik bovenaan rechts: 04 jul. - 03 aug.

Dit is mijn facturatieperiode.  Eenmaal ik op 04 jul zat stond mijn verbruik op nul ( dus max surfvolume beschikbaar) , evenals mijn belminuten

Highlighted
Ervaren verkenner

Bedankt. Ik heb de gsm hier nu niet bij me, ik zal het controleren van zodra mogelijk.

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Gregory  zal voor ieder anders zijn denk ik.

Hier is het: 08 juni tot 07 juli.

Dus morgen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Ervaren verkenner

@Josette @Gregory 

Bedankt voor jullie input, nu kon ik al iets zekerder van mijn stuk naar Orange bellen. En ja hoor, deze keer had ik een medewerker aan de lijn die wist waarover hij spreekt, in tegenstelling tot de 2 andere die ik reeds aan de lijn had vandaag.

In mijn geval staat er dus iets fout in hun systeem, de reset datum komt niet overeen met de facturatie datum... waardoor ik de surfvolume data bonus (tijdelijk?) niet zie. Ze zullen het in orde brengen, fingers crossed 😉

 

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@stre  wat fijn dit te lezen, ben benieuwd

hoelang het duren gaat.

We duimen mee. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Leden met de meeste pluimen