Profil de Bertdenw

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

Samsung s20 met abonnement.

Beste, bij proximus is er al een combinatie met de nieuwe s20+ en abonnement verschenen. Volgt orange dit op? Want dit is wel heel scherpe reclame. Ik overweeg om misschien over te stappen, om dat proximus nu al veel belooft.

Screenshot_20200213-185213_Chrome.jpg

Super User

• 

11.2K  messages

@Bertdenw  Orange komt ook met een promotie hierop maar die is anders als bij Proximus. Zou gewoon afwachten wat ze te bieden gaan hebben. 

Super User

• 

7.2K  messages

@Bertdenw 

Ook Telenet is al aan het schermen met zulke promo.

Alle providers kijken bij elkaar af en proberen klanten weg te snoepen. Goed uitkijken en alle kleine lettertjes ook lezen is dus de boodschap.

Een impulsieve aankoop is zelden een goede aankoop.

"Bezint eer ge begint" is niet voor niks een zeer waar spreekwoord.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Beste, bij proximus is er al een combinatie met de nieuwe s20+ en abonnement verschenen. Volgt orange dit op? Want dit is wel heel scherpe reclame. Ik overweeg om misschien over te stappen, om dat proximus nu al veel belooft.

Screenshot_20200213-185213_Chrome.jpg

Ugh @Bertdenw,

Er bestaat inderdaad een promo voor de S20+. Je krijgt tot 250€ loyaliteitskorting en betaalt je maandelijks abonnement zonder verrassing of meerprijs.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Employé Orange

• 

305  messages

Beste,

Tot en met 30/04 ook een €100 extra  loyalty bonus op S20.

Groeten 
Shop-medewerker
Tom B

Pisteur expérimenté

• 

21  messages

Best overstappen, Orange belooft veel maar geloof er maar niets van.

Super User

• 

11.2K  messages

@Dinosaur  ik heb geen klagen bij Orange. Ik krijg wat ze mij beloven en dat jij een wat mindere ervaring oke dat kan gebeuren maar om daar meteen voor over te stappen vind ik ver gezocht.Maar dat is mijn mening . 

Pisteur expérimenté

• 

21  messages

De S20 bij Orange krijg je niet dus beter naar een andere provider als je het voor de telefoon doet... 

Super User

• 

7.2K  messages

@Dinosaur  schreef:

De S20 bij Orange krijg je niet dus beter naar een andere provider als je het voor de telefoon doet... 

Ik denk dat jij eens moet leren de zoek functie te gebruiken:

Screenshot_2020-04-07 Smartphones en gsm's.png

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Bij elke provider betaal je de "enorme" korting sowieso terug bij gedwongen maandelijkse abonnementskost, dit meestal gedurende 24 maanden. Elke provider bied iets gelijkaardigs aan, is het dan wel de moeite om over te stappen en alles wat je al opbouwde met Orange zomaar weggooien? Voor mij niet alleszins... 

Super User

• 

7.2K  messages

@P20Pro 

Daar heb je zeker een punt ...

Loading...