annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Schorsing

Topic gestart op: 20-08-23 21h42

Antwoorden: 9 antwoorden

Ellebel
Aspirant verkenner

Schorsing

Ik heb een betalingsuitstel gevraagd en ik heb tot en met 28/8.

Maar ik krijg mijn loon maar op 31/8.

Ik heb al meermaals contact gehad met 5000. De ene keer zij men dat mijn schorsing definitief zal zijn en vandaag zij men waarschijnlijk maar tijdelijk.

Wat is het nu?

Er is mij maar 1 een rappel gestuurd. Nooit een tweede en derde met 10 euro boete.

Mijn schuld is nog altijd maar 23 euro.

Ik begrijp er niks van.

Elke

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Ellebel 

Wanneer heb je die uitstel van betaling aangevraagd ? Als je dat weet dan heb je een uitstel van betaling voor 8 dagen. Dat wil dus zeggen dat je nog eens 8 dagen hebt om je factuur te voldoen. Moest het niet lukken in die 8 dagen dan heb je een lijn schorsing en blijft deze ook geschorst tot de betaling daadwerkelijk binnen is.

Je kan doen wat @Gregory heeft gezegd maar anders ga eens een shop binnen van Orange en misschien kun je daar dan je openstaand saldo voldoen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Schorsingen zijn tijdelijk totdat de factuur betaald is.  Nadat de factuur betaald is kan het wel een tijdje duren eer je gedeblokkeerd wordt

In alle geval, probeer te betalen vanuit My Orange app die je naar je bankrekening leidt.  Zo weet Orange direct dat de betaling in orde is.

Zou nu proberen betalen - we zijn nu 21/08, nog een week tot 28/08, desnoods en indien mogelijk door onder nul te gaan op je bankrekening

In de toekomst zou ik proberen een buffer (reserve) op te bouwen op de rekening zodat je altijd stipt kunt betalen

Good luck

 

Ellebel
Aspirant verkenner

Ik heb cash 23 euro.

Maar sta zoveel in negatief dat het geem zin heeft om het mijn rekening te storten.

Ik zoek naar een mogelijkheid om dit direct bij hun te storten.

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

misschien kun je nog een storting doen in een postkantoor of post punt

Good luck, @Ellebel 

22-96_bpost_ Tarieven financiele postdiensten nr 35 NL_BAT.indd

I. LOKETVERRICHTINGEN
Poststorting op de betaalrekening van een derde, dus door een opdrachtgever die geen:
- houder of lasthebber van de begunstigde rekening is (deposito op eigen rekening),
- federaal bediende, lid van de federale of lokale politie, douanier, controleur van de FOD Mobiliteit
en Vervoer of gewestelijke agent belast met de onmiddellijke inning van de verkeersboeten is die, in
het kader van zijn professionele opdracht, een som op de postrekening-courant van een Belgische
federale overheid, een Belgisch federaal organisme of een Belgische federale instelling stort (de
betalingstransactie wordt behandeld als een deposito op eigen rekening):
• basistarief (in het postkantoor en in een postpunt):
a. op een rekening van een derde bij bpost bank of een postrekening-courant van een derde bij
bpost: € 1
b. op een betaalrekening in België, maar een andere dan die in a: € 3,65

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Ellebel een goedemorgen,

dit zal je toch met de klantendienst in orde moeten walen.

Wij kunnen aan deze problemen niets doen.

Of probeer eens via FB-Messenger een berichtje te sturen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen