Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-20 19h04
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bisan je kan daarvoor de klantendienst bellen : +32 2 745 95 00
Je kan ook eventueel een bericht sturen naar het webcare team. Die zijn te bereiken via Messenger of Twitter.
Betreft het een nieuw abonnement kan je de link gebruiken : https://www.orange.be/nl/simactivation
De bovenstaande stappen kan je volgen als het een nieuwe simkaart is aan een bestaand abonnement. Moest je toegang hebben tot je klantenzone kan je ook via die manier de nieuwe simkaart activeren maar enkel als het abonnement al actief is en de nieuwe simkaart ter vervanging is van de oude simkaart.
@Bisan de meningen zijn verdeeld over de klantendienst. Het is ook maar net wie je aan de lijn krijgt en welke bevoegdheden zo iemand heeft. Maar ik ben goed geholpen en in een paar minuten was dat voor elkaar.
inderdaad, klantendienst belle
@Petrolhead_sid die doet ook niet zoveel .. zoiets heb ik nooit meegemaakt .. dat is echt een min punt van orange
@Bisan de meningen zijn verdeeld over de klantendienst. Het is ook maar net wie je aan de lijn krijgt en welke bevoegdheden zo iemand heeft. Maar ik ben goed geholpen en in een paar minuten was dat voor elkaar.
@Bisan je kan daarvoor de klantendienst bellen : +32 2 745 95 00
Je kan ook eventueel een bericht sturen naar het webcare team. Die zijn te bereiken via Messenger of Twitter.
Betreft het een nieuw abonnement kan je de link gebruiken : https://www.orange.be/nl/simactivation
De bovenstaande stappen kan je volgen als het een nieuwe simkaart is aan een bestaand abonnement. Moest je toegang hebben tot je klantenzone kan je ook via die manier de nieuwe simkaart activeren maar enkel als het abonnement al actief is en de nieuwe simkaart ter vervanging is van de oude simkaart.