annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim kaart activeren

Topic gestart op: 27-04-20 19h04

Antwoorden: 6 antwoorden

Bisan
Ervaren verkenner

Sim kaart activeren

OPGELOST
  • Hallo.. mijn simkaart per post ontvangen .. maar kan niet activeren natuurlijk. Omdat ik geen sms kan ontvangen om aan te melden of opnieuw inschrijven .. hadden ze daar niet over kunnen na denken ..wie kan mij helpen
Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Bisan  je kan daarvoor de klantendienst bellen : +32 2 745 95 00

Je kan ook eventueel een bericht sturen naar het webcare team. Die zijn te bereiken via Messenger of Twitter. 

Betreft het een nieuw abonnement kan je de link gebruiken : https://www.orange.be/nl/simactivation

De bovenstaande stappen kan je volgen als het een nieuwe simkaart is aan een bestaand abonnement. Moest je toegang hebben tot je klantenzone kan je ook via die manier de nieuwe simkaart activeren maar enkel als het abonnement al actief is en de nieuwe simkaart ter vervanging is van de oude simkaart. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bisan  de meningen zijn verdeeld over de klantendienst. Het is ook maar net wie je aan de lijn krijgt en welke bevoegdheden zo iemand heeft. Maar ik ben goed geholpen en in een paar minuten was dat voor elkaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Petrolhead_sid
Rekruut scout

inderdaad, klantendienst belle 

0 pluimen
Bisan
Ervaren verkenner

@Petrolhead_sid die doet ook niet zoveel .. zoiets heb ik nooit meegemaakt .. dat is echt een min punt van orange 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bisan  de meningen zijn verdeeld over de klantendienst. Het is ook maar net wie je aan de lijn krijgt en welke bevoegdheden zo iemand heeft. Maar ik ben goed geholpen en in een paar minuten was dat voor elkaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Bisan  je kan daarvoor de klantendienst bellen : +32 2 745 95 00

Je kan ook eventueel een bericht sturen naar het webcare team. Die zijn te bereiken via Messenger of Twitter. 

Betreft het een nieuw abonnement kan je de link gebruiken : https://www.orange.be/nl/simactivation

De bovenstaande stappen kan je volgen als het een nieuwe simkaart is aan een bestaand abonnement. Moest je toegang hebben tot je klantenzone kan je ook via die manier de nieuwe simkaart activeren maar enkel als het abonnement al actief is en de nieuwe simkaart ter vervanging is van de oude simkaart. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen