annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart

Topic gestart op: 16-10-19 19h26

Antwoorden: 4 antwoorden

david15
Aspirant verkenner

Simkaart

Beste

Reeds heb ik een abonnement aangekocht bij orange, en deze staat niet op de juiste naam en rekening. De nieuwe simkaart zou morgen moeten aankomen. Kan ik de naam en de rekeningnummer veranderen? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@david15  om de naam en het rekening nummer te wijzigen kan u naar de klantezone gaan. U kan daar , NA ACTIVERING , al uw gegevens aanpassen. Moet u niet speciaal naar de shop . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@david15 

Daarvoor ga je best eens naar een shop (bij voorkeur dezelfde als die waar je het abo hebt gekocht, als het al niet online was) en leg de situatie uit. Wie weet kunnen ze het aanpassen voor u. Als iemand het kan, dan zijn zij het.

Veel succes Man Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
david15
Aspirant verkenner

Dit gaat moeilijk, want ik heb de simkaart (abonnement + toestel) online besteld

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@david15  schreef:

Dit gaat moeilijk, want ik heb de simkaart (abonnement + toestel) online besteld


In dat geval kies je gewoon een Orange shop en gaat daar het probleem uitleggen. Laat u vooral niet afschepen !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen