annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smart data bij aankoop nieuwe gsm

Topic gestart op: 31-03-20 23h52

Antwoorden: 7 antwoorden

Linda_linda
Gewaardeerd verkenner

Smart data bij aankoop nieuwe gsm

OPGELOST

Ik wil een nieuwe gsm kopen (Samsung A50) kost 269 euro zonder abonnement. Ik heb een go intense abo, maar wil die smart data (bv 5 euro 500 MB, toestel dan 159 euro) er niet bij hebben waar ik elke maand voor moet betalen terwijl ik al 30 euro betaal voor mijn go intense (15GB? Is dat niet mogelijk zonder die smart data? 

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_linda  heb even zitten puzzelen voor je maar dat zal niet mogelijk zijn zonder de smart data. Orange heeft sinds de aanpassingen bepaalde dingen dus veranderd. Het is het toestel in eens betalen of je moet eigenlijk die smart data erbij nemen. 

De smart data bepaald eigenlijk ook de opleg van je gsm toestel bij je abonnement. Hoe meer jij oplegt des te minder data hoe minder de korting en hoe minder je oplegt des te meer data maar des te hoger je korting. Het totaal zorgt er uiteindelijk ook voor hoeveel je gaat betalen in de maand aan abonnementskosten. 

Dus kortweg nee zonder smart data gaat het niet tenzij je het toestel in eens betaald. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Linda_linda
Gewaardeerd verkenner

Patrick2 dank je voor je uitleg..heb niks aan die 500MB extra (🤦‍♀️) dus kan het toestel beter zonder kopen..merciekes !!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Samad
Ervaren verkenner

Je kan beter nog iemand met Go Intense op jouw factuur zetten, dan betaal je 21€ ipv 30€ voor jouw Go Intense en dan smartphone, (liever de A71, die is sneller, meer megapixels,...) met SmartData 2Gigabyte, want dan kom je op 36€, je betaalt 330€ op 22maand (na 22 maand (trucje) kun je, zonder restwaarde te betalen nieuw toestel koppelen aan jouw abo, dat scheelt) en het toestel is 459€, je betaalt dus 30€ minder (330 +99€ ineens= 429€) dan de waarde én je moet dat niet in 1 keer betalen én je hebt 17 Gigabyte ipv 15.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Groovealicious
Aspirant verkenner

Vind dit ook lastig maar heb het toch gedaan, komt uiteindelijk bijna op hetzelfde neer ongeveer als je het uitstekend, valt te zien hoe duur je gsm is natuurlijk

0 pluimen
Samad
Ervaren verkenner

Je kan beter nog iemand met Go Intense op jouw factuur zetten, dan betaal je 21€ ipv 30€ voor jouw Go Intense en dan smartphone, (liever de A71, die is sneller, meer megapixels,...) met SmartData 2Gigabyte, want dan kom je op 36€, je betaalt 330€ op 22maand (na 22 maand (trucje) kun je, zonder restwaarde te betalen nieuw toestel koppelen aan jouw abo, dat scheelt) en het toestel is 459€, je betaalt dus 30€ minder (330 +99€ ineens= 429€) dan de waarde én je moet dat niet in 1 keer betalen én je hebt 17 Gigabyte ipv 15.

Linda_linda
Gewaardeerd verkenner

Dank je voor je hulp maar de persoon waar ik die gsm voor wil kopen woont niet in België en ik heb dus niks aan een 2e abonnement bij Orange.. ik wou alleen eventueel een 2e toestel kopen met korting..

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen