annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone met oud abonnement

Topic gestart op: 13-04-20 10h58

Antwoorden: 13 antwoorden

IanHeydens
Gewaardeerd verkenner

Smartphone met oud abonnement

OPGELOST

Ik ben 2 maand geleden Orange Dolfijn geworden en ik zou nu een smartphone willen kopen via mijn abonnement.

Ondertussen zijn de abonnementen veranderd en vind ik nergens of dit nog kan via een orange Dolfijn.

Voor de volledigheid: ik wil graag mijn Dolfijn houden, de nieuwe Go-abonnementen komen minder goed overeen met mijn verbruik.

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

Ian goedemorgen,

ga  hier eens lezen als je wil.

Misschien helpt het je?

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

IanHeydens
Gewaardeerd verkenner

Het lukt blijkbaar wel, maar dan moet ik een paar maanden orange-klant zijn. (Zie eerste antwoord op mijn vraag).

  • Ik zal dus nog even geduld moeten hebben.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ik kan nooit zeggen 100 % maar wat daar staat is , dat als je al klant bent en je hebt geen smartphone bij je abonnement kan je deze nemen. Je zal ten aller tijde je zelfde abonnement kunnen behouden. Dus je bent niet verplicht om dus naar een hoger of lager abonnement te gaan.

Houd er enkel rekening mee dat er nu da Smart data aan gekoppeld is en zit als je een toestel erbij koopt. Dus je Dolfijn zal dan komen te vervallen. 

Heb het net ook even getest om een andere gsm te kopen. Als je een toestel kiest zonder smart data !! 

Je drukt dus op inloggen , je dient daar je gsm nummer in te geven en je ontvangt een code. Je tarief plan is dus dan automatisch 1 van de nieuwe gekozen abonnementen. Koop je het toestel los blijft de Dolfijn behouden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik kan uw uitleg niet goed volgen hoor ...

Ik heb het zelf even geprobeerd om een nieuwe foon te kopen met smartdata en behoud van mijn oud abo.

Ik ben niet tot helemaal het einde gegaan omdat ik hem niet echt wilde kopen, maar ik ondervond toch geen probleem .... Ik moest niet overgaan naar een nieuw abo GO.

Zou ook niet logisch zijn, waarom zou er anders een procedure "behouden oud abo" bestaan ...

Wanneer je een toestel koopt zonder abo of smartdata doe je sowieso wat je wil en verandert er niets aan uw bestaande abo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Laten we wat duidelijkheid vragen aan @TomB . 

@Cdt24801  misschien kan die ons wat verduidelijking geven. Want ik had het geprobeerd om een los toestel te kopen en moest een Go tarief kiezen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Langs de andere kant, in de kleine lettertjes staat dat deze prome maar tot gisteren geldig was. Misschien zijn we ons hier "druk" aan het maken over iets dat zelfs niet meer bestaat ....

Screenshot_2020-04-13 Galaxy A51(1).png

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ja ik denk dat het niet meer gaat met de dieren abonnementen maar goed zoals ik al aangaf 100 % ben ik ook niet zeker.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen