annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sms van 4411

Topic gestart op: 14-09-20 07h26

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Sms van 4411

OPGELOST

Goeiemorgen

Ik gebruik regelmatig de app 4411 (parkeren/delijn/...)

Nu heb ik onlangs gemerkt, als ik een sms van 4411 krijg ik 0.15€ buiten bundel ben. Elke keer als ik een sms krijg van hun (zonder dat ik dat vraag) kost mij dat 0.15€.

Ik heb eens gekeken op mijn account of ik dat op één of andere manier kan blokkeren, maar ik heb niet echt iets gevonden.

Is er een mogelijkheid dat ik dat via  Orange eventueel kan blokkeren? Iemand tips/raad

Fijne dag
Joery

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
haelewyn
Leidende verkenner

Ik herinner me dat in de SMS van 4411 zelf staat hoe je je moet uitschrijven, cq hoe je de bevestigingen moet stoppen.

Ik heb het ook gevonden online. Je moet gewoon C1 sturen naar 4411. 
Dan was dat één van je laatste betalende berichten.. Maar als ik het goed begrepen heb is het starten en beeindigen van de parkeersessie ook een betalende (uitgaande) SMS van 0,15 euro per stuk. Je zal dus nog altijd een beetje buiten bundel gaan.

 

https://support.4411.io/hc/nl/articles/36**bleep**9-Hoe-schakel-ik-bevestigingsberichten-uit-van-441...

 

""""Indien je niet langer bevestigingsberichten wenst te ontvangen van 4411, dan SMS je simpelweg 'C1' naar 4411. 

Let op: In dit geval schakel je alle communicatie uit vanuit 4411. Ook indien je succesvol een sessie start, zal je niet langer op de hoogte worden gehouden.""""

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Over welke klantendienst heb je het hier? Als je die van Orange bedoelt, die gaat daar niks aan kunnen doen hoor ...

Of bedoelde je de ombudsdienst zoals ik gesuggereerd had? Dat is een iets anders, dat kan altijd.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 
Ik bedoel de klantendienst van 4411.

@haelewyn 
Bedankt voor uw antwoord, dat wist ik niet. Dat kan mij wel helpen.

 

haelewyn
Leidende verkenner

De link schijnt aangepast te zijn door Tribe omdat er een bleep werd ingevoegd.

Maar je zal het wel kunnen googlen als je dat wil.

De tarieven nog even : 

Straatparkeren

SMS verzonden naar of ontvangen van 4411  :  0,15 EUR per SMS
Sessie geïnitieerd via de mobiele applicatie 4411  :  0,25 EUR per sessie
Sessie geïnitieerd via de website  0,25 EUR per sessie

 

Je kan ook de app gebruiken en betalen met bv domiciliëring (er zijn meerdere betalingswijzen). Dan valt de 15 cent per sms weg en wordt de kost 25 cent per sessie.

haelewyn
Leidende verkenner

Ik herinner me dat in de SMS van 4411 zelf staat hoe je je moet uitschrijven, cq hoe je de bevestigingen moet stoppen.

Ik heb het ook gevonden online. Je moet gewoon C1 sturen naar 4411. 
Dan was dat één van je laatste betalende berichten.. Maar als ik het goed begrepen heb is het starten en beeindigen van de parkeersessie ook een betalende (uitgaande) SMS van 0,15 euro per stuk. Je zal dus nog altijd een beetje buiten bundel gaan.

 

https://support.4411.io/hc/nl/articles/36**bleep**9-Hoe-schakel-ik-bevestigingsberichten-uit-van-441...

 

""""Indien je niet langer bevestigingsberichten wenst te ontvangen van 4411, dan SMS je simpelweg 'C1' naar 4411. 

Let op: In dit geval schakel je alle communicatie uit vanuit 4411. Ook indien je succesvol een sessie start, zal je niet langer op de hoogte worden gehouden.""""

Leden met de meeste pluimen