annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Steek liever tijd in jullie EIGEN KLANTEN!

Topic gestart op: 21-05-21 14h12

Antwoorden: 6 antwoorden

KimberlyL89
Rekruut scout

Steek liever tijd in jullie EIGEN KLANTEN!

Twee maand geleden belt Orange mij op om te vragen of we (ik en mijn vriend) willen overstappen van Telenet naar Orange.., omdat hun mooi verkooppraatje jammer genoeg gewerkt heeft hebben wij hiermee toegestemd. Orange ging alle gegevens en betalingen van mij en mijn vriend op 1 rekening zetten, nu is het al de tweede maand dat zowel mijn vriend als ik een torenhoge (257 euro!!!) als factuur krijgen. Zowel ik als mijn vriend moeten apart heel veel betalen. Zelf bij Telenet heb ik nooit voor 2 maand telefoon en televisie 257 euro per persoon moeten betalen?! En we kunnen zelf bij Orange niet eens zeven dagen terug kijken of gratis films bekijken (en dit voor 130 euro per maand per persoon?!)

Maar als je nu Orange wilt bereiken ivm een vraag over jouw factuur dan zijn ze niet te bereiken, maar als je belt om nieuwe klant te worden dan zijn ze wel heel snel! Ik probeer al drie dagen lang van s' morgens tot s' avonds te bellen maar ik krijg niemand te pakken..Wel raar, want toen ze belden om klant bij hun te worden kreeg ik om de vijf minuten telefoon van hun.. Als ik toen terug belde naar Orange om te zeggen dat ik mij ging aansluiten als nieuwe klant amai toen had ik wel heel snel een medewerker aan de lijn!!! Ze zouden beter wat minder de mensen lastig vallen hiermee en hun eigen klanten helpen!!! 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Ik weet niet wat je besteld hebt, @KimberlyL89 maar ik tel toch alles eens op vooraleer ik teken.

Success,

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@KimberlyL89 

Dit is heel droevig om te lezen. Jammer genoeg kunnen wij, zelf klant zijnde hier niet veel aan doen.

Je zou wel eens kunnen proberen om Orange te bereiken via Messenger of Twitter. Je hoeft dan niet uren aan de lijn te hangen en bovendien heb je dan ook een schriftelijke referentie.

Alleszins veel succes gewenst, en hopelijk spoedig alles weer in orde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen