annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefplan met meeste data?

Topic gestart op: 13-01-19 12h58

Antwoorden: 6 antwoorden

leander
Aspirant verkenner

Tariefplan met meeste data?

OPGELOST

hallo ik heb een vraag over een gsm abonnement ik zou een nodig hebben met alleen data maar dat vind ik niet echt op jullie site en ook een beetje redelijk van prijs als dat mogelijk is. ik heb gezien dat het mogenlijk is om een helaadkaart te nemen "tempo giga" maar daar zie ik dat je nog geld op je kaart krijgt ook en deze kun je dan omruilen naar keuze als ik niet mis ben ? en als dit zo is is dit dan ook mogen bij een abonnement koala ? 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@leander ja 4 GB kom ik per maand ruim mee toe maar goed ken er ook die 20 GB per maand verbruiken dus dat is ieder zijn verbruik he . 

Tempo Giga - Promo GB

Zet je belwaarde om in data

Er ligt een pak belwaarde op je herlaadkaart te slapen en je weet niet wat je ermee kan doen. Gebruik ’t om er extra GB mee te kopen en nóg meer te surfen!

Flash Giga Boost

Een shot aan data voor nog meer GB.
 

 

Tempo Giga - Promo GB

1 GB  voor  2 €
24u geldig
1,5 GB  voor  5 €
7 dagen geldig

Met een herlaadbeurt van 15 €,
kan je tot 8,5 GB krijgen:

Tempo Giga - Exemples de bonus

Fun Pass social media

Een maximum aan GB om helemaal niks meer te missen.

Tempo Giga - Promo GB

10 GB  voor 5 €
31 dagen geldig voor

Met een herlaadbeurt van 15 € krijg je 14 GB :
4 GB de Bonus + 10 GB met Fun Pass social media om te surfen op je favoriete social media-apps.

Opgelet: je hebt steeds belwaarde nodig om data te verbruiken met de Fun Pass social media.

Hoe belwaarde omzetten in data?

 

Via My Orange, onder "Tarief en opties", bij "Opties toevoegen", klik op "Mobiel internet" en selecteer de optie van jouw keuze.

 

Bel naar #123*44# en selecteer

  • Optie 1 voor Fun Pass social media
  • Optie 2 voor Flash Giga Boost 1,5 GB
  • Optie 3 voor Flash Giga Boost 1 GB

Veelgestelde vragen

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@leander enkel een abonnement met alleen data is er niet bij Orange te vinden. Er zijn wel zoals u al reeds aanhaalde verschillende abonnementen. Eventueel een tempo Giga en de belminuten die je niet gebruikt kan je omzetten naar GB . Het is ook te zien hoeveel u nodig heeft per maand. Met een Koala krijgt u 4 GB per maand , onbeperkt bellen en smsen. Maar natuurlijk een Arend , 40 euro per maand geeft al recht op onbeperkt internet aan volledige snelheid en daarna op verlaagde snelheid. Moest u nu nog een love pakket hebben bij Orange dan krijgt u bij de abonnementen de data verdubbeld dus wil zeggen de 4 GB bij de Koala worden er 8 GB . Tempo Giga geeft ook 4 GB per maand aan data , dus het is echt hoeveel u nodig heeft voor te gebruiken maandelijks. Als u dat al ongeveer weet kan u de keus maken. Bij alle abonnementen is het niet mogelijk om belminuten om te zetten naar data aangezien men onbeperkte belminuten heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
leander
Aspirant verkenner

Bij tempo giga als ik al mijn belminten en smsen omzet naar data op hoeveel data zou da komen want 4gb is een beetje weinig?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@leander ja 4 GB kom ik per maand ruim mee toe maar goed ken er ook die 20 GB per maand verbruiken dus dat is ieder zijn verbruik he . 

Tempo Giga - Promo GB

Zet je belwaarde om in data

Er ligt een pak belwaarde op je herlaadkaart te slapen en je weet niet wat je ermee kan doen. Gebruik ’t om er extra GB mee te kopen en nóg meer te surfen!

Flash Giga Boost

Een shot aan data voor nog meer GB.
 

 

Tempo Giga - Promo GB

1 GB  voor  2 €
24u geldig
1,5 GB  voor  5 €
7 dagen geldig

Met een herlaadbeurt van 15 €,
kan je tot 8,5 GB krijgen:

Tempo Giga - Exemples de bonus

Fun Pass social media

Een maximum aan GB om helemaal niks meer te missen.

Tempo Giga - Promo GB

10 GB  voor 5 €
31 dagen geldig voor

Met een herlaadbeurt van 15 € krijg je 14 GB :
4 GB de Bonus + 10 GB met Fun Pass social media om te surfen op je favoriete social media-apps.

Opgelet: je hebt steeds belwaarde nodig om data te verbruiken met de Fun Pass social media.

Hoe belwaarde omzetten in data?

 

Via My Orange, onder "Tarief en opties", bij "Opties toevoegen", klik op "Mobiel internet" en selecteer de optie van jouw keuze.

 

Bel naar #123*44# en selecteer

  • Optie 1 voor Fun Pass social media
  • Optie 2 voor Flash Giga Boost 1,5 GB
  • Optie 3 voor Flash Giga Boost 1 GB

Veelgestelde vragen

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
skynetbbs
Aspirant verkenner

die social media fun pass is schijnbaar stilzwijgend weer verdwenen uit het aanbod?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen