Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-18 15h04
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Hoe kan ik mijn telefoon geschiedenis terug op vragen naar de nummers die ik gebelt heb of mij gebelt hebben vzn de maand juli 2017 tot april 2018 van mijn nummer
Mvg
Gert-jan dewyn
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Hoe kan ik mijn telefoon geschiedenis terug op vragen naar de nummers die ik gebelt heb of mij gebelt hebben vzn de maand juli 2017 tot april 2018 van het nummer **bleep**3
Mvg
Gert-jan dewyn
Ugh! @Gertje1994
Je kan dat eigenlijk zelf makkelijk nagaan op de facturen in detail in je klantenzone. Je kan daar je facturen raadplegen tot 18 maanden terug.
Totem
Maar ik heb nog een openstaande rekening van bijna 15 jaar geleden, en die nog steeds niet betaald is. Dat was nog in de tijd dat Orange Mobistar was. Maar ik wil dit factuur betalen maar ze kunnen het niet opvragen .Ik zou of mijn klanten nr of gsm nummer van toen moeten kennen?!waar kan ik die vinden?
Beste
Hoe kan ik mijn telefoon geschiedenis terug op vragen naar de nummers die ik gebelt heb of mij gebelt hebben vzn de maand juli 2017 tot april 2018 van het nummer **bleep**3
Mvg
Gert-jan dewyn
Ugh! @Gertje1994
Je kan dat eigenlijk zelf makkelijk nagaan op de facturen in detail in je klantenzone. Je kan daar je facturen raadplegen tot 18 maanden terug.
Totem