Profil de Janof

Apprenti pisteur

• 

3  messages

mercredi 11 mars 2020 08:23

Korting abonnement

Beste,

Betreft: abonnement Kolibrie klant 1.7287100

Gezien op zaterdag 7/3 een abonnementsonderschrijving on line niet mogelijk was, heb ik mij naar één van jullie winkels moeten begeven. Zoals in onderstaande mail vermeld, heb ik een abonnement onderschreven. Wat ik echter niet zie, is de promotie van de eerste drie maanden aan 50 %. Nochtans was dit wel de promotie, dewelke ik de dag voordien op de site kon zien. Zaterdag was ik echter niet meer in de mogelijkheid om dit abonnement te onderschrijven. Kunnen jullie dit nog aanpassen aub of zit dit zo wie zo in mijn voorwaarden ?

Groeten,
Jan De Smet

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Ik denk dat dit een Web promotie is, @Janof Dus enkel als je on-line bestelt.  Als je naar een winkel gaat is dit niet on-line

Er staat duidelijk WEBPROMO op www.orange.be

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Op zaterdag 7/3 was er geen enkele activiteit op de website mogelijk. Laat staan een abonnement onderschrijven. Noodzaak aan abonnement was dringend. Commerciële tegemoetkoming zou niet misplaatst zijn. De verkooppunten waren zelfs verbaasd over het feit dat de website geen activiteiten toeliet.

Sage

• 

7.5K  messages

Ze waren de website aan het aanpassen voor de nieuwe abonnementen.

Over die commerciele tegemoetkoming kan ik niet beslissen.  Misschien kan je eens proberen via messenger op facebook

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter. 

Sage

• 

7.2K  messages

@Janof  schreef:

Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter. 

Ik vind het fijn voor u dat ze die geste doen en heb daar natuurlijk geen probleem mee.

Maar @Gregory heeft wel gelijk dat dergelijke promo's eigenlijk enkel gelden voor abo's die online afgesloten worden. Ga je naar een shop krijg je die promo's niet. Dat staat ook zo op de website vermeld.

Onthou dat voor de toekomst, het kan u teleurstellingen besparen. Van dezelfde familie, bepaalde promo's gelden ook enkel voor nieuwe klanten, bestaande klanten kunnen er niet van genieten. Ook goed voor opletten ...

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Net hetzelfde kreeg zelfs bevestiging njet dus betaal al volle pot

Sage

• 

7.5K  messages

@Sik3 Heb ook geen nieuwe klant korting gekregen toen ik mijn Love ging afsluiten in een shop. Die heeft gewoon geluk gehad

Sage

• 

7.2K  messages

@Gregory  schreef:

@Sik3 Heb ook geen nieuwe klant korting gekregen toen ik mijn Love ging afsluiten in een shop. Die heeft gewoon geluk gehad

Blijkbaar wel ...

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

Ik ben een bestaande Goplus klant en betaal deze 21 euro .. 

Ik zag op de website de GOplus abonnement aan 16 euro .. hebben bestaande klanten ook recht op deze korting ?

groetjes 

Sage

• 

7.5K  messages

Neen, @Roos7 is enkel voor nieuwe abonnementen.  Als je vast internet neemt krijg je 5 EUR korting op je Go Plus zie hier Orange verhoogt haar tarieven - Tribe

Loading...