annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement : extra kosten

Topic gestart op: 28-09-22 21h01

Antwoorden: 5 antwoorden

Lien4
Aspirant verkenner

Abonnement : extra kosten

Al meer dan 10 jaar heb ik een abonnement van 15€. Plots bestaat dit niet meer en word ik overgezet naar 1 van 21€. Waarbij ik 6 maand 16€ moest betalen. Hiervan heb ik nooit een verwittiging gekregen.. 

na 6 maand krijg ik een factuur van 23€. Plots moet ik bijkomend betalen wat ik 6 maand minder heb betaald..

dan klopt in mijn ogen de promotie niet.. eerst minder betalen om dan alles terug te moeten betalen.. in de winkel zeer onbeschoft ontvangen.. alsof dit alles normaal is.. 

oplichterij noem ik dit!! 
het callcenter is onbereikbaar.. dit was zo 2 maand geleden ook al.. nog NOOIT heb ik daar iemand kunnen spreken.. 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Noobs_inc
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde voor, voor een tijd de 5 euro korting gekregen. En bij nieuwe afrekening 3,71 euro extra bijgefactureerd onder de noemer ´promo 5 euro x 6 maanden´. Vind het helemaal op niets slaan. Ook geweldig dat je hiervoor naar een klantendienst moet bellen en ze geen mailadres hebben.

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @Lien4 ,

Hier is het artikel dat de verhoging van de tarieven verklaart.

Als je extra kosten hebt, neem dan contact op met de klantenservice voor de juiste uitleg.

Rizlaine

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Lien4  goedemorgen,

niet fijn om te lezen, maar iedereen heeft toen een e-mail gekregen,

misschien heb je hetzelf niet gezien of bij je ongewenste mail terecht gekomen?

Je komt we laat ermee af, misschien dan via

FB- Messenger contact opnemen?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Lien4
Aspirant verkenner

Wat laat mee af? Het is nu de eerste maand dat jullie me extra laten betalen. Ik kan goed begrijpen dat het abonnement van 15 naar 21 zou gaan. Maar dat er een ‘promotie’ is dat je de eerste 6 maand maar 16€ betaald.. om het er dan na 6 maand bij te rekenen dat begrijp ik niet. Is in mijn ogen dan geen promotie..waarom dan niet gewoon meteen 21 aanrekenen,. Komt toch op hetzelfde neer…

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen