Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-09-22 21h01
Antwoorden: 5 antwoorden
Al meer dan 10 jaar heb ik een abonnement van 15€. Plots bestaat dit niet meer en word ik overgezet naar 1 van 21€. Waarbij ik 6 maand 16€ moest betalen. Hiervan heb ik nooit een verwittiging gekregen..
na 6 maand krijg ik een factuur van 23€. Plots moet ik bijkomend betalen wat ik 6 maand minder heb betaald..
dan klopt in mijn ogen de promotie niet.. eerst minder betalen om dan alles terug te moeten betalen.. in de winkel zeer onbeschoft ontvangen.. alsof dit alles normaal is..
oplichterij noem ik dit!!
het callcenter is onbereikbaar.. dit was zo 2 maand geleden ook al.. nog NOOIT heb ik daar iemand kunnen spreken..
Ik heb hetzelfde voor, voor een tijd de 5 euro korting gekregen. En bij nieuwe afrekening 3,71 euro extra bijgefactureerd onder de noemer ´promo 5 euro x 6 maanden´. Vind het helemaal op niets slaan. Ook geweldig dat je hiervoor naar een klantendienst moet bellen en ze geen mailadres hebben.
Hallo @Lien4 ,
Hier is het artikel dat de verhoging van de tarieven verklaart.
Als je extra kosten hebt, neem dan contact op met de klantenservice voor de juiste uitleg.
Rizlaine
@Lien4 goedemorgen,
niet fijn om te lezen, maar iedereen heeft toen een e-mail gekregen,
misschien heb je hetzelf niet gezien of bij je ongewenste mail terecht gekomen?
Je komt we laat ermee af, misschien dan via
FB- Messenger contact opnemen?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Wat laat mee af? Het is nu de eerste maand dat jullie me extra laten betalen. Ik kan goed begrijpen dat het abonnement van 15 naar 21 zou gaan. Maar dat er een ‘promotie’ is dat je de eerste 6 maand maar 16€ betaald.. om het er dan na 6 maand bij te rekenen dat begrijp ik niet. Is in mijn ogen dan geen promotie..waarom dan niet gewoon meteen 21 aanrekenen,. Komt toch op hetzelfde neer…