annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga en promotie optie

Topic gestart op: 03-02-20 11h40

Antwoorden: 8 antwoorden

Thierry
Ervaren verkenner

Tempo Giga en promotie optie

.

Tempo Giga is voor mij, en misschien ook nog voor andere klanten , een dataformule.

Orange prepaid zou zich de Tempo Giga ,mijn inziens, beter profileren als de beste prepaid data-aanbieding op de belgische markt. Orange is nu 8Gb voor 15€ , Proximus is 6Gb voor 12€

Het zou ideaal zijn om de huidige optie waarbij men beltegoed kan omzetten in data (15€ voor 4Gb) een permanente optie te maken.

Orange was me verleden zomer als klant compleet kwijt toen deze mogelijkheid compleet afgevoerd werd ten gunste van een promotie om het zelfde bedrag van 15 € om te zetten in 8Gb!!! om op puur op sociale media te surfen. 

Blijkbaar kan er dus echt veel meer want data is data !  Voor het zelfde bedrag kon het dubbele aangeboden worden ..... als klant is dit merkwaardig en ook wat teleurstellend om vast te stellen. Of zou sociale media-data kleiner zijn dan gewone data?

 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Thierry 

Wat jij hier aanhaalt bevestigt nog maar eens: er bestaat niet zoiets als "de goedkoopste provider".

Je moet voor alles wat je wilt de verschillende providers vergelijken. Er is er geen enkele die op "alles" de goedkoopste is.

Je moet uw behoefte bepalen en dan de providers vergelijken. Bij allemaal op een rijtje zetten wat zij aanbieden dat het beste bij uw behoefte past. En je zult vaststallen dat naargelang wat die behoefte is dat je telkens wel bij een andere provider kan uitkomen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Thierry
Ervaren verkenner

Dat is hetgeen ik heb gedaan en ook doe

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Thierry  schreef:

Dat is hetgeen ik heb gedaan en ook doe

 


Da's prima !! 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Thierry
Ervaren verkenner

Dat is hetgeen ik hier juist heb gedaan 

Leden met de meeste pluimen