annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terug klant geworden

Topic gestart op: 03-12-20 13h53

Antwoorden: 5 antwoorden

annie12
Aspirant verkenner

Terug klant geworden

2B95A4E2-B9DF-4BD2-A4DD-CAF610D1D150.png

Terug klant geworden en zie op de app staan dat ik nog een saldo heb. Is dit dat ik hun verschuldigd ben ? Wat bij mij weten heb ik altijd netjes betaling gedaan via automatische overschrijving. 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@annie12  en sinds wanneer ben je terug klant geworden ? 

Houd er rekening mee dat als je terug klant wordt dat je abonnement pas na 48 uur in je My Orange app zichtbaar is. Je dient ook aan de klantendienst te vragen om je 'oud ' email adres eruit te halen, te schrappen. Je kan dan met datzelfde email adres opnieuw een registratie doen in de My Orange app. De informatie die je nu ziet zal waarschijnlijk zijn van toen je nog klant was dat heb je terug gekregen bij de opzeg van je abonnement. Moest je nu dat oude account niet opschonen dien je een ander email adres te gebruiken voor een nieuwe registratie in de My Orange app. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Wat @patrick2 zegt klopt volledig.

Nu bij de grote concurrent (Prox) kun je direct hun app gebruiken en alles zien, je moet niet 48 uur wachten.

Groetjes,

bigMODDER

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@annie12 

Om het simpel te houden: er staat een min-teken voor en de vermelding "credit".

Dit wil zeggen dat je niks moet betalen, in tegendeel, je krijgt terug.

Nu zou het inderdaad wel kunnen dat dit verouderd is en nog dateert van uw vorige klantenperiode, dan heb je die centen waarschijnlijk reeds teruggestort gekregen. Maar geen zorg, je hebt dus geen schuld van vroeger en moet niks extra betalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  jij bent wakker. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen