annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terug naar Telenet

Topic gestart op: 05-10-22 19h08

Antwoorden: 8 antwoorden

Mar2
Gewaardeerd verkenner

Terug naar Telenet

OPGELOST

Bij Orange begonnen met 68€ nu terug 110€. Bij Telenet betaalde ik minder..

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Mar2 Die data heet Smart Data en is eigenlijk een maandelijkse afbetaling van de gekochte gsm waar je 24 maand aan vast zit

Om de pil van de afbetaling wat te vergulden krijg je gedurende 24 maand wat extra mobiele data bij.

Als je weggaat moet je de  restwaarde van de gsm betalen - zie tabel in je klantenzone

De afbetaling kun je niet echt in rekening brengen om te vergelijken.  Bij Telenet zou je ook iedere maand moeten af betalen, alleen krijg je daar misschien geen data bij

Zou eens contact opnemen met Orange om te zien of je die in 1 keer kunt aflossen.  Dan valt die extra weg, maar je moet wel direct de restwaarde betalen 

Contract opzegging

Als het contract voortijdig wordt opgezegd, zal de Klant aan Orange de korting moeten terugbetalen die hij ontving bij de aankoop van het Toestel in overeenstemming met de afschrijvingstabel die werd vastgelegd op het moment van de ondertekening van de contractaanvraag. De afschrijvingstabel is terug te vinden in het contract, alsook in de Klantenzone.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

@Mar2 goedemorgen,

daar ben je vrij in hé, maar ik vermoed dat de fout toch

bij jezelf ligt, je hebt hier nog een topic erover staan.

https://community.orange.be/t5/Mobiel-internet/Gestegen-factuur/m-p/130141#M3446

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

Ik heb een Love Duo met 2 GoPlus abonnementen en betaal al jaar en dag tussen de 60 en 70 €. Momenteel 68 en misschien volgend jaar 69 of 70 enz… Bij Telenet zou ik voor een vergelijkbaar internet (onbeperkt) en 2 mobiele nummers 90€ betalen.

De rekening is vlug gemaakt.

PS: met 10 GB data per nummer kom ik ruim toe.

Trickie
Veteraan verkenner

@Mar2  Mag ik vragen welke diensten je hebt en waarom dat ineens zoveel is opgeslagen?

0 pluimen
Mar2
Gewaardeerd verkenner

Ik heb een Go Plus, Internet North, TV

Mijn fout is dat ik een gsm gekocht heb en dat men daar die data (buiten mijn gewoon surfvolume) aanrekent

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen