annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

There is no record of this number

Topic gestart op: 09-12-19 17h10

Antwoorden: 7 antwoorden

Driesg
Gewaardeerd verkenner

There is no record of this number

Sinds vorige week krijg ik af en toe dit bericht als ik iemand probeer te bellen vanuit Nederland naar België: "There is no record of this number."  

Iemand die weet wat hier precies speelt?

 

 

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Sinds vorige week krijg ik af en toe dit bericht als ik iemand probeer te bellen vanuit Nederland naar België: "There is no record of this number."  

Iemand die weet wat hier precies speelt?

Hallo @Driesg,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Driesg  het hoeft niet persee aan uw nummer te liggen. Het kan ook zijn dat er ergens bij de ontvanger een fout ligt. Als die persoon soms uw nummer blokkeerd of als er een probleem is met hun netwerk. Als u het belt met een andere gsm en andere simkaart , zo ver mogelijk is , stelt zich dit ronleem dan ook ? En als de ontvanger u belt stelt het probleem zich dan ook ?

Wat u altijd kan doen is naar de klantendienst bellen met voorbeelden , dus een tijd een datum en het nummer naar waar u gebeld heeft. Maar dit moeten voldoende voorbeelden zijn he dan kan men nagaan waar het gesprek mis loopt en of het ook elke keer zo is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Driesg 

Je zegt "af en toe". Moet ik daaruit verstaan dat het soms WEL lukt?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Driesg
Gewaardeerd verkenner

soms kan ik wel bellen ja, maar momenteel dus niet 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen