Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-19 17h10
Antwoorden: 7 antwoorden
Sinds vorige week krijg ik af en toe dit bericht als ik iemand probeer te bellen vanuit Nederland naar België: "There is no record of this number."
Iemand die weet wat hier precies speelt?
Sinds vorige week krijg ik af en toe dit bericht als ik iemand probeer te bellen vanuit Nederland naar België: "There is no record of this number."
Iemand die weet wat hier precies speelt?
Hallo @Driesg,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@Driesg het hoeft niet persee aan uw nummer te liggen. Het kan ook zijn dat er ergens bij de ontvanger een fout ligt. Als die persoon soms uw nummer blokkeerd of als er een probleem is met hun netwerk. Als u het belt met een andere gsm en andere simkaart , zo ver mogelijk is , stelt zich dit ronleem dan ook ? En als de ontvanger u belt stelt het probleem zich dan ook ?
Wat u altijd kan doen is naar de klantendienst bellen met voorbeelden , dus een tijd een datum en het nummer naar waar u gebeld heeft. Maar dit moeten voldoende voorbeelden zijn he dan kan men nagaan waar het gesprek mis loopt en of het ook elke keer zo is.
soms kan ik wel bellen ja, maar momenteel dus niet