annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vanwaar kosten buiten bundel op factuur?

Topic gestart op: 08-02-19 18h58

Antwoorden: 7 antwoorden

Toorp
Rekruut scout

Vanwaar kosten buiten bundel op factuur?

OPGELOST

Ik zie dat er op mijn volgende factuur €42,99 zal worden aangerekend voor aankoop via orange rekening. 

Als ik wil kijken naar details staat er niet bij waarvoor dit was. 

Hoe kan ik dit wel te weten komen?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Toorp als u nu dus deze periode kosten buiten bundel maakt en of heeft ziet u dat pas op uw volgende factuur. Dus op de moment dat uw aanrekening gesloten wordt.  Deze dagen komt u factuur dus zal de periode afgesloten zijn en dan pas ziet in de gedetaileerde factuur wat u gekocht heeft of welk nummer u gebeld heeft buiten de bundel om.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Toorp als u nu dus deze periode kosten buiten bundel maakt en of heeft ziet u dat pas op uw volgende factuur. Dus op de moment dat uw aanrekening gesloten wordt.  Deze dagen komt u factuur dus zal de periode afgesloten zijn en dan pas ziet in de gedetaileerde factuur wat u gekocht heeft of welk nummer u gebeld heeft buiten de bundel om.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
emanna
Gewaardeerd verkenner

Ik vind het wel heel vreemd dat je in de Orange app en in de klantenzone je kan zien dat je buiten bundel bent gegaan in je huidige periode. Maar dat Orange geen antwoord kan geven wanneer je vraagt van waar die extra kosten komen. Hoe kan Orange die kosten dan aanrekenen als ze niet weten van waar die komen? Het zou nuttig zijn om die informatie steeds beschikbaar te hebben zodat je het probleem onmiddelijk kan oplossen en niet pas na de afsluiting van de huidige facturatieperiode.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@emanna op die kosten buiten de bundel kan orange eventueel wel een antwoordt geven maar deze kosten buiten bundel zijn niet altijd correct. Daarom ziet u pas op de volgende factuur waarom deze kosten wel of niet zijn gemaakt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
emanna
Gewaardeerd verkenner

Kan U dan vertellen wie we moeten bellen? Gisteren met de helpdesk gebeld en daar kon men geen uitleg geven over die extra kosten buiten bundel.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen