Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-19 18h58
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie dat er op mijn volgende factuur €42,99 zal worden aangerekend voor aankoop via orange rekening.
Als ik wil kijken naar details staat er niet bij waarvoor dit was.
Hoe kan ik dit wel te weten komen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Toorp als u nu dus deze periode kosten buiten bundel maakt en of heeft ziet u dat pas op uw volgende factuur. Dus op de moment dat uw aanrekening gesloten wordt. Deze dagen komt u factuur dus zal de periode afgesloten zijn en dan pas ziet in de gedetaileerde factuur wat u gekocht heeft of welk nummer u gebeld heeft buiten de bundel om.
@Toorp als u nu dus deze periode kosten buiten bundel maakt en of heeft ziet u dat pas op uw volgende factuur. Dus op de moment dat uw aanrekening gesloten wordt. Deze dagen komt u factuur dus zal de periode afgesloten zijn en dan pas ziet in de gedetaileerde factuur wat u gekocht heeft of welk nummer u gebeld heeft buiten de bundel om.
Ik vind het wel heel vreemd dat je in de Orange app en in de klantenzone je kan zien dat je buiten bundel bent gegaan in je huidige periode. Maar dat Orange geen antwoord kan geven wanneer je vraagt van waar die extra kosten komen. Hoe kan Orange die kosten dan aanrekenen als ze niet weten van waar die komen? Het zou nuttig zijn om die informatie steeds beschikbaar te hebben zodat je het probleem onmiddelijk kan oplossen en niet pas na de afsluiting van de huidige facturatieperiode.
@emanna op die kosten buiten de bundel kan orange eventueel wel een antwoordt geven maar deze kosten buiten bundel zijn niet altijd correct. Daarom ziet u pas op de volgende factuur waarom deze kosten wel of niet zijn gemaakt.
Kan U dan vertellen wie we moeten bellen? Gisteren met de helpdesk gebeld en daar kon men geen uitleg geven over die extra kosten buiten bundel.