Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Krikkebro
Rekruut scout

Veranderen van abbonement

Beste Ik zou graag van abbonement veranderen, maar heb er een met een gsm, maar ik verbruik meer internet dan dat ik krijg dus zou graag van koala veranderen naar cheetah, gaat dat zomaar ?

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Highlighted
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Veranderen van abbonement

@Krikkebro  als u een abonnement heeft met een gsm gekoppeld aan uw gsm dan kan u ten allertijde uw abonnement verhogen. Enkel verlagen is niet mogelijk maar na de 12e maand kan u uw abonnement verlagen. Vanaf de 22ste maand kan u overgaan naar een normaal abonnement terug of opnieuw intekenen met een nieuwe gsm. Uw wijzigingen kan u altijd doen in uw klantenzone daar gaat u ook zien staan naar welk abonnement u kan overstappen. 

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Krikkebro 

Vergeet niet van na 24 maanden uw Smartphone abo opnieuw te veranderen in een gewoon abo, anders blijf je die extra bijdrage voor uw foon gewoon verder betalen terwijl dat dus niet meer vereist is.

patrick2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  vanaf de 22ste maand mag je de overige kost laten vallen. Dus vanaf dan kan je opzeggen. Wist dit ook niet maar heb wel goed contact hier bij mij in de stad met de verkoopster en die zei me dat . Dus is een leuk extra weetje. 

0 pluimen
Vinni100x
Aspirant verkenner

Dat gaat zeker, alleen niet verlagen Smiley Vrolijk . Maar wanneer je 24 maanden op zijn van je smartphone zou ik zeker elke keer veranderen van smartphone. Want anders betaal je meer voor de zelfde smartphone die steeds verouderd.

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Vinni100x  schreef:

Dat gaat zeker, alleen niet verlagen Smiley Vrolijk . Maar wanneer je 24 maanden op zijn van je smartphone zou ik zeker elke keer veranderen van smartphone. Want anders betaal je meer voor de zelfde smartphone die steeds verouderd.

Of uw foon gewoon verder gebruiken en uw Smartphone abo terug veranderen in een gewoon abo.

Vinni100x
Aspirant verkenner

Dat kan je natuurlijk ook doen Smiley Vrolijk

Stanek1235
Aspirant verkenner

Normaal wel

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Vind ik persoonlijk ook wel de beste keuze. Een nieuwe foon iedere twee jaar, dat hoeft niet echt. Tenzij je geld teveel hebt natuurlijk ....

Leden met de meeste pluimen