Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-23 15h48
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb momenteel een Go extreme abonnement, speciale editie (-10€).
Nu merk ik dat er maanden zijn waarbij ik zeer weinig mobiele data verbruik (er zijn zeker ook maanden dat ik >100gb verbruik).
Als ik bijvoorbeeld voor 2 maanden omschakel naar een Go plus, kan ik daarna weer overschakelen naar de speciale editie Go extreme met de 10€ korting?
Bedankt!
Sophie
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk dat je je korting (special edition) kwijt bent bij overschakelen, @Sophie_
Als het maar voor een paar maand is kun je best je Special Edition behouden, zelf als verbruik je niet veel data
Natuurlijk, als je ook een vast internet hebt, krijg je 14 EUR korting op je Extreme (ipv 10 voor de Special Edition). De Go Plus is dan ook maar 16 EUR (ipv23). Verder kun je probleemloos ( 1 maal per maand) overschakelen tussen abonnementen
Bezie de prijzen even hier
Denk dat je je korting (special edition) kwijt bent bij overschakelen, @Sophie_
Als het maar voor een paar maand is kun je best je Special Edition behouden, zelf als verbruik je niet veel data
Natuurlijk, als je ook een vast internet hebt, krijg je 14 EUR korting op je Extreme (ipv 10 voor de Special Edition). De Go Plus is dan ook maar 16 EUR (ipv23). Verder kun je probleemloos ( 1 maal per maand) overschakelen tussen abonnementen
Bezie de prijzen even hier
Hoi @Gregory
Bedankt voor je antwoord! Dan ga ik zeker mijn Special Edition houden. Anders maak ik er geen winst op 😅
Ja, @Sophie_ Van zodra je van abonnement verandert gaat de Special ervan af.
Heb ooit ook een Extreme Special Edition gehad. Been there, done that