Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-10-22 14h15
Antwoorden: 5 antwoorden
Mijn vriend en ik zitten sinds 8 oktober voor 3 maanden in Zuid-amerika. Wij hebben beiden onze mobiele data uiteraard nog niet aangelegd, ook niet gebeld of smsen verstuurd. We kregen deze morgen beiden een sms dat we 50 euro buiten onze hebben verbruikt. In de app kan ik dit niet terugvinden. Wat is er gaande?
Verder vroegen we ons af of er een abonnement bestaat om goedkoper te surfen, bellen en smsen buiten Europa?
Mvg,
Ruth
Ik zou ook opletten met de voicemail, deze word ook aangerekend. Is iets wat veel mensen niet weten.
Dus deze uitschakelen. (#002# bellen, maar denk dat dit maar tijdelijk is) maar best via de klantendienst of iemand van de stamleden hier aanschrijven, zij kunnen dit bij mijn weten ook.
Voor zover ik weet, @Mattie kan de klantendienst de voicemail niet uitschakelen
misschien nog ter aanvulling als het bellen naar #002# niet werkt,
achteréénvolgens naar volgende codes bellen: eerst ##62# daarna ##61# en dan ##67#
eventuele fouten negeren.
Best destinations plus pass kan misschien wel handig zijn voor jullie. Maar dat is peanuts vergeleken met een lokaal abonnement. Ik raad sowieso aan om lokaal iets te nemen als je voor zo'n lange periode daar verblijft.
Info: best destinations plus pass https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/internationaal-roaming...
Als mensen jullie proberen bellen of sms'en dan worden er ook kosten aangerekend aan jullie vermits jullie buiten de EU zitten. Waarschijnlijk komen de kosten buiten abonnement hierdoor.