Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-10-22 16h59
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik en mijn vrouw kregen daarstraks alkebei een sms dat ons verbruik buiten bundel meer dan 50€ bereikt zou hebben. Zowel via #123# als via de app is niets terug te vinden. Wat is hier aan de hand? (Proberen te bellen naar 5000 maar dat is hopeloos)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Misschien morgen nog eens kijken in de op of via 123.
Vind het wel vreemd dat het bij allebei is. Toevallig niet op vakantie oid?
Let er ook op dat betaalnummers zoals 1207 of 078, 0900 sms'jes naar wedstijdnummers enz. ook niet tot de bundel behoren. Evenals aankopen van google play ofzo.
Misschien een klantendienst gebeld die zo een nummer gebruikt?
Het is ook zo dat de "mijn verbruik" in de klantenzone en de Orange app ook niet onmiddellijk bijgewerkt word.
Je kan trouwens dat verbruik buiten de bundel in je klantenzone of in de app instellen om verassingen te vermijden. Als je dan een sms krijgt en je weet waarom het is, kan je het nog altijd verhogen.
beste,
ik heb dit ook voorgehad.
Bij mijn ouders kwam dit ook voor een week geleden.
Hey Stephanie, hebben je ouders al contact opgenomen met de klantendienst?
Probeer eens naar de winkel te gaan en vraag daar eens