Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-22 19h04
Antwoorden: 19 antwoorden
Hallo,
Ik kreeg vandaag een sms van Orange via het 5000 nummer dat ik verbruik buiten mijn bundel zou hebben. Ik ben er heel zeker van dat ik niet buiten mijn bundel verbruikt heb. De periode van mijn bundel is gisteren opneiuw beginnen lopen voor een maand.
In mijn omgeving hoor ik van heel wat mensen die ook klant zijn bij Orange dat zij ook deze sms gekregen hebben zonder buiten hun bundel te gaan.
Nog iemand die dit heeft? Of iemand die weet of dit een fout is? Misschien met het resetten van de tellers voor de nieuwe maand?
Alvast bedankt!
Ik heb dat ook gekregen. Is wel raar , ik wacht op de factuur om na te kijken.
Beste,
ik zou u aanraden naar de klantendienst te bellen en dit te melden. Zij dienen een dossier in en na een dag zijn deze bedragen weg. Anders riskeer je dat ze dit gewoon factureren en mag je lang wachten om misschien je geld terug te krijgen.
Heb ook een bericht daarover gekregen . dus u bent niet alleen. Moet normaal bellen naar #123# .
@EmilyVerbeeck @Ikke9 @Loaxx @JoSm goedemiddag.
Er is een computerfout geweest gisteren.
Onze excuses hiervoor ook al kunnen wij er niets aan verhelpen daar we ook gewone klanten zijn.
Voor de nieuwelingen: