Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-24 20h08
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik kan mijn verbruik van mijn mobiel abbonement niet controleren telkens als ik op mijn verbruik wil gaan blokkeert de app
Veel mensen vergeten eens hun telefoon herop te starten, dat kan ook helpen om problemen te voorkomen , heropstarten zet uw telefoon weer in orde en herstelt de foutjes . ik doe dat minstens iedere maand , en sinds dan geen problemen meer.
Al gedaan niets is veranderd
Vervelend. Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Een tweede mogelijkheid om je verbruik en facturen zonder app - en op elk toestel - te kunnen raadpleen door te bellen naar #123#. Antwoord dan met het juiste nummer, en je ziet dan je verbruik! Succes.
Ja gedaan was ook geen oplossing