Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-12-20 16h13
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste,
Omdat ik mezelf al zo vaak heb moeten herhalen bij het uitleggen van de problemen zal ik het hier bij een beknopte versie houden. De huidige problematiek komt hier op neer:
Ik was als particulier klant bij Orange.
Na de oprichting van mijn zaak diende mijn abonnement als businessklant opgezet te worden. Overzetten van een internetlijn is helaas niet mogelijk bij Orange. Het onderdeel particulier staat namelijk volledig los van het deel business. Om klant te blijven bij Orange moest ik mijn particulier abonnement stopzetten en een nieuw (zakelijk) abonnement opstarten.
De modem van Orange moest dus worden teruggestuurd, een kleine maand geen internet (dure optie voor extra mobiel internet gekocht) en daarna kwam een installateur eenzelfde modem van Orange installeren.
Tot onze verbazing volgde plots een factuur voor het niet terugsturen van de modem. Ons contactpersoon die als business partner van Orange onze telecom behartigd werd ingelicht en het verzendbewijs van de post werd overgemaakt. Ook de klantendienst heb ik opgebeld en die zeiden dat ik me geen zorgen moest maken.
Tot op vandaag, maanden later, komen er echter nog steeds betalingsherinneringen aan. De klantendienst nog verschillende keren aan de lijn gehad waarbij duidelijk gemaakt werd dat alles in orde kwam. Vandaag ontving ik opnieuw een herinnering en ik kan de klantendienst niet meer bereiken. (Dat was sowieso al moeilijk omdat ik via mijn nummer (zakelijk) steeds automatisch op de verkeerde dienst terecht komt, als ik al iemand aan de lijn krijg schakelen ze me door.) Deze morgen 20 minuten gewacht, deze middag ook wat pogingen tevergeefs. Een bericht nalaten lukt ook niet, want als ik deze optie kies krijg ik de melding (in het Frans) dat er problemen zijn en daarna wordt de lijn verbroken.
Iedere keer werd de Orangedealer waarbij ik als bedrijf nu klant ben ingelicht, maar zij kunnen blijkbaar ook niets meer doen dat alles steeds overmaken naar de particuliere dienst.
Weet iemand wat ik nog kan doen?
ik heb al talloze uren versleten aan de telefoon in de hoop dat ze dit bij Orange eindelijk eens intern uitklaren.
Alvast bedankt.
Je kan steeds schriftelijk iets overmaken via messenger of twitter. Daar heb je dan ook steeds een spoor van.
Als er echt geen enkele respons komt en de herinneringen blijven komen, neem dan contact op met de ombuds dienst. Die je hier contacteren.
Veel succes.
@Lepoutre In de betreffende link kan je het aflever bewijs bij voegen. Scan dus je inlever bewijs in en voeg dat erbij toe , vul de rest van de gegevens aan dan moet dat in orde komen.
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Dankjewel Patrick!
Zeer bruikbare info van je. Vreemd dat de klantendienst hier niet naar verwezen heeft..