annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

'Verplichte' overgang van Dolfijn naar Go Plus - factuur te hoog

Topic gestart op: 27-12-21 11h32

Antwoorden: 6 antwoorden

gijsje
Aspirant verkenner

'Verplichte' overgang van Dolfijn naar Go Plus - factuur te hoog

Beste,

Heb zopas mijn eerste factuur ontvangen, na mijn verplichte overgang van Dolfijn naar Go Plus. Hierop zie ik dat Dolfijn met 2/3e werd verminderd.

Dus mag men voor de eerste maand 2/3e van het tarief van Go Plus aanrekenen, zijnde 2/3e van 16 euro = 10.67 euro, maar dit is licht hoger.

Het gaat mij niet om die enkele centen, maar wel om het principe.

Orange is voor de afhandeling van zulke zaken zeer ontoegankelijk: lang wachten via telefonisch contact, via de chat stopt men met reageren,....

Dus heb ik uiteindelijk hier een account aangemaakt.

Ik zou dus aan iemand van Orange willen vragen om mijn laatste factuur te willen nakijken en een creditnota te willen opmaken voor het te veel aangerekende.

 

Dank!

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Samad
Ervaren verkenner

Beste Gijsje,

Indien er een verkeerde berekening gebeurd is kan je dit via 5000 doorgeven, en vragen om een oplossing of een tegemoetkoming. Je kan desnoods jouw ongenoegen laten blijken. Ik heb 6 maanden 8,75€ vermindering op mijn gsm-factuur gekregen nadat ik te kennen had gegeven er over na te denken om van provider te switchen. Dit kun je eens per 2 jaar doen. 😉😉

Groetjes!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Samad 

Het is niet dat jij die korting hebt gehad dat een ander die ook krijgt. Niet omdat je bij Orange gewerkt hebt dat deze regels hier zomaar kan toepassen. Je moet er mee opletten wat je hier zegt want wat jij hebt gekregen krijgt een ander niet. En ja je kan dreigen over te stappen maar dan is het niet gezegd dat ze je ook als klant willen houden. 

Dus doe mij aub een plezier en verkondig dit niet in elk topic wat je hier aan het antwoorden bent. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Samad
Ervaren verkenner

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!

 

Wijze woorden van je! Groetjes!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gijsje 

Daar komt nog eens bij dat hier niemand van Orange is die reageert. Het is een forum van en voor klanten dus heel veel ga je niet bereiken hier. 

Het is ook zoals @phil48 aangeeft kijk van wanneer tot wanneer alles is aangerekend dan weet je het zeker.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen