annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verschil tussen mijn surfvolume en buiten bundel surfen

Topic gestart op: 22-02-18 01h07

Antwoorden: 10 antwoorden

Yona
Aspirant verkenner

Verschil tussen mijn surfvolume en buiten bundel surfen

OPGELOST

Op de app van my orange staat mijn surfvolume en mijn buiten de bundel surf volume. Weet iemand het verschil hiertussen?

alvast bedankt.

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Manu
Veteraan verkenner

Uw surfvolume is het volume mobiele data dat inbegrepen is in uw abonnement.

Uw surfvolume buiten bundel is het volume of bedrag dat u aan mobiele data hebt gebruikt buiten uw abonnement.

Bijvoorbeeld: U hebt een Dolfijn abonnement, u krijgt dan van Orange 1,5GB mobiele data per maand aan surfvolume. Uw eerste teller meet dan uw verbruikte mobiele data binnen deze 1,5GB. Indien u deze 1,5GB hebt overschreven, zal de tweede teller (surfvolume buiten bundel) beginnen met lopen. Dit zodat je kan zien hoeveel je ga moeten bijbetalen wanneer je buiten uw bundel surft.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
CarinoBxl
Ervaren verkenner

Dank je wel. Fijne dag terug!!

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Met veel plezier ! 🙂

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

In de Orange app op uw foon, en dus ook in de klantenzone op PC, kunt ge uw buiten bundel limiet aanpassen. Deze staat standaard op €10. Als je die verhoogt kun je verder surfen op 4G.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
elgitano
Aspirant verkenner

de antw is niet 100% correct ! ook als je uw 1.5 gb niet is opgebruikt wordt er buiten bundel gerekend

door gewoon een opdate op uw iphone en je hebt prijs!!

enz, ik moet eerlijk zijn toen ik bij telenet was heb ik nooit een buiten bundel moeten

betalen, natuurlijk voor speciale nummers moet men altijd betalen maar dat weet iedereen

grtj.

 

0 pluimen
Manu
Veteraan verkenner

@elgitano

Yona vroeg wat het verschil was tussen normale surfvolume en surfvolume buiten de bundel. Speciale nummers of updates hebben niets met het surfvolume buiten de bundel te maken. Dit komt dan gewoon bij het bedrag buiten bundel (niet bij surfvolume buiten bundel). Dat zijn twee verschillende gegevens Smiley Knipoog

Leden met de meeste pluimen