Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-18 01h07
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op de app van my orange staat mijn surfvolume en mijn buiten de bundel surf volume. Weet iemand het verschil hiertussen?
alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Uw surfvolume is het volume mobiele data dat inbegrepen is in uw abonnement.
Uw surfvolume buiten bundel is het volume of bedrag dat u aan mobiele data hebt gebruikt buiten uw abonnement.
Bijvoorbeeld: U hebt een Dolfijn abonnement, u krijgt dan van Orange 1,5GB mobiele data per maand aan surfvolume. Uw eerste teller meet dan uw verbruikte mobiele data binnen deze 1,5GB. Indien u deze 1,5GB hebt overschreven, zal de tweede teller (surfvolume buiten bundel) beginnen met lopen. Dit zodat je kan zien hoeveel je ga moeten bijbetalen wanneer je buiten uw bundel surft.
Uw surfvolume is het volume mobiele data dat inbegrepen is in uw abonnement.
Uw surfvolume buiten bundel is het volume of bedrag dat u aan mobiele data hebt gebruikt buiten uw abonnement.
Bijvoorbeeld: U hebt een Dolfijn abonnement, u krijgt dan van Orange 1,5GB mobiele data per maand aan surfvolume. Uw eerste teller meet dan uw verbruikte mobiele data binnen deze 1,5GB. Indien u deze 1,5GB hebt overschreven, zal de tweede teller (surfvolume buiten bundel) beginnen met lopen. Dit zodat je kan zien hoeveel je ga moeten bijbetalen wanneer je buiten uw bundel surft.
Beste
wat is dan het verschil tussen de 20gb extra meter en de 30gb surfvolume?
Er is geen verschil. Die 20 GB zijn gewoon extra. Staat apart om te benadrukken dat het een bonus is.
Beste
Kunt u mij ook helpen?
Ik wil juist wél buiten limiet surfen (want mijn 4G is momenteel op) maar hij blokkeert en zorgt ervoor dat ik er niet over kan. kan ik dit instellen dat er wel buiten bundel mag gesurft worden? Heb dolfijn 12. alvast bedankt!