annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verschil tussen mijn surfvolume en buiten bundel surfen

Topic gestart op: 22-02-18 01h07

Antwoorden: 10 antwoorden

Yona
Aspirant verkenner

Verschil tussen mijn surfvolume en buiten bundel surfen

OPGELOST

Op de app van my orange staat mijn surfvolume en mijn buiten de bundel surf volume. Weet iemand het verschil hiertussen?

alvast bedankt.

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Manu
Veteraan verkenner

Uw surfvolume is het volume mobiele data dat inbegrepen is in uw abonnement.

Uw surfvolume buiten bundel is het volume of bedrag dat u aan mobiele data hebt gebruikt buiten uw abonnement.

Bijvoorbeeld: U hebt een Dolfijn abonnement, u krijgt dan van Orange 1,5GB mobiele data per maand aan surfvolume. Uw eerste teller meet dan uw verbruikte mobiele data binnen deze 1,5GB. Indien u deze 1,5GB hebt overschreven, zal de tweede teller (surfvolume buiten bundel) beginnen met lopen. Dit zodat je kan zien hoeveel je ga moeten bijbetalen wanneer je buiten uw bundel surft.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Manu
Veteraan verkenner

Uw surfvolume is het volume mobiele data dat inbegrepen is in uw abonnement.

Uw surfvolume buiten bundel is het volume of bedrag dat u aan mobiele data hebt gebruikt buiten uw abonnement.

Bijvoorbeeld: U hebt een Dolfijn abonnement, u krijgt dan van Orange 1,5GB mobiele data per maand aan surfvolume. Uw eerste teller meet dan uw verbruikte mobiele data binnen deze 1,5GB. Indien u deze 1,5GB hebt overschreven, zal de tweede teller (surfvolume buiten bundel) beginnen met lopen. Dit zodat je kan zien hoeveel je ga moeten bijbetalen wanneer je buiten uw bundel surft.

CV1
Aspirant verkenner

Beste

Kunt u mij ook helpen? 

Ik wil juist wél buiten limiet surfen (want mijn 4G is momenteel op) maar hij blokkeert en zorgt ervoor dat ik er niet over kan. kan ik dit instellen dat er wel buiten bundel mag gesurft worden? Heb dolfijn 12. alvast bedankt!

0 pluimen
CarinoBxl
Ervaren verkenner

Je kan in een lagere snelheid gewoon blijven doorsturen in België en in roaming binnen de EU landen. Live tv gaat dan wel niet meer!!

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Je kan in een lagere snelheid gewoon blijven doorsturen in België en in roaming binnen de EU landen. Live tv gaat dan wel niet meer!!

Ugh @CarinoBxl;

Pas op, je snelheid wordt vergrendeld enkel als je minimum een Eagle abo hebt. Met de andere tariefplannen surf je eigenlijk buiten bundel als je je limiet hebt overschreden.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen