annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorwaarden Sociaal Tarief Onduidelijk

Topic gestart op: 21-10-21 02h25

Antwoorden: 4 antwoorden

SAMPro
Gewaardeerd verkenner

Voorwaarden Sociaal Tarief Onduidelijk

Beste,

Ik heb een vrij hoge score (iets waar je eigenlijk niet blij/fier mee moet zijn), qua quotering ivm zelfredzaamheid etc. (13/18 voor de volledigheid)... Op de begeleidende brief, welke me toegestuurd werd, staat duidelijk geschreven, dat ik in aanmerking zou komen voor Sociaal Tarief, ivm:

- Energie (gas & electriciteit);

- Water;

- TV;

- Internet;

- Telefonie;

- Mobiele Telefonie.

Maar als ik de aanvraag hiervoor deed (behalve energie & water, wat ik onmiddellijk toegekend kreeg), kreeg ik van het BIPT een schrijven terug, dat ik NIET aan de voorwaarden voldoe & daarbij een opsomming van volledige NIEUWE voorwaarden, welke me niet bekend zijn/waren & welke eigenlijk totaal niet van toepassing zijn op mijn ziektebeeld/invaliditeit...

Hoe kan het eigenlijk dat 2 diensten (enerzijds het BIPT & anderzijds Directie-Generaal Personen met een Handicap) totaal verschillende info verschaffen + VOLLEDIG haaks op mekaar afgestemd zijn???

Blijkbaar is mijn 'score' inzake mijn invaliditeit, totaal NIET van tel, ivm mijn (audiovisuele) aanvraag Sociaal Tarief dus?! Of ben ik mis?? Graag hulp, mocht er iemand hier 'het spreekwoordelijke bos door de bomen', nog wel zien...?!

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@SAMPro Voor in aanmerking te komen moet je + 66 % invaliditeit hebben .Normaal gezien krijg je het automatisch toegekend . Dan krijg je een korting toegekend  . En je moet een bewijs de eerste keer opsturen van je ( +66 % of meer als dat in uw geval is ) opsturen . Dan komt het zeker in orde Of bellen naar de FOD dat zei het regelen voor jou . Maar weet NIET  of ze met terugwerkende kracht uw facturen terug betalen .Dat  Beloof ik je niet . Moet je vragen aan je provider ?? 

En internet- en tv -diensten voor elk abonnement heb je recht op een maximale korting van 8,40 op de abonnementskosten.

internet-en tv-diensten en vaste telefonie :voor elk abonnement heb je recht op Max 11,50  korting per abonnement. 
Hoop dat het nu wat duidelijk genoeg is en ik je kunnen helpen heb . Hou vol vermis de moed niet komt zeker in orde .

groetjes 

tinneke2 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Alsjeblieft, ik weet zeker dat je al bij @Josette  bent geweest, doe het anders want alle uitleg staat op deze site, dus in plaats van je iets te schrijven! Ga naar @Josette . Ik hoop dat dit je in staat stelt om jezelf te helpen. moed van @Anonymous ⚜️.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Goedenavond  @SAMPro , je situatie raakt me echt, maar eerlijk gezegd is wat je schrijft onaanvaardbaar omdat er twee versies zijn die elkaar tegenspreken op een manier die ik citeer: "Ik lach je uit! op de groep van @Josette  om te zien wat ze denk eraan om u beter te adviseren. Ik gebruik een vertaler om u te antwoorden en ik hoop dat alles correct wordt vertaald. tot snel van @Anonymous ⚜️.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@SAMPro  een goedemorgen,

voor verdere informatie kan je hier eens lezen gaan.

Klik op de blauwe hier.

Succes.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen