annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vorige werkgever

Topic gestart op: 14-03-25 15h15

Antwoorden: 5 antwoorden

marleentje1985
Rekruut scout

Vorige werkgever

OPGELOST

Ik had bij mijn vorige werkgever een aparte gsm met een nummer van Orange. Ik werk hier niet meer, de gsm heb ik moeten afgeven. Ik krijg echter nog steeds mailtjes van Orange met een rekening. Wil dit zeggen dat mijn vorige werkgever dit abonnement nog steeds niet heeft stopgezet? Of moet ik dit zelf doen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@marleentje1985  een goedenavond,

je kan naar het nr 5000 opbellen, of even met je gegevens

naar een shop gaan. Ook een berichtje naar FB-Messenger kan je helpen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

2025.jpg

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Hasan91
Aspirant verkenner

je kan naar het nr 5000 opbellen, of even met je gegevens

 

naar een shop gaan. Ook een berichtje naar FB-Messenger kan je helpen.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@marleentje1985  een goedenavond,

je kan naar het nr 5000 opbellen, of even met je gegevens

naar een shop gaan. Ook een berichtje naar FB-Messenger kan je helpen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

2025.jpg

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
0 pluimen
marleentje1985
Rekruut scout

Ik ga maandag eens langsgaan in de winkel in Leuven dan. Dankjewel voor je antwoord 🙂

Henk
Ervaren verkenner

Beste, kan zijn. Ik zou onmiddellijk contact opnemen met Orange en de situatie uitleggen. En zeker niet betalen en als je een bewijs hebt van wanneer je er niet meer werkt nog beter.

Heb je simkaart ook afgegeven.

Leden met de meeste pluimen