annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom gaat het surfvolume eerst van het abonnement, dan pas van aangekochte data?

Topic gestart op: 02-08-18 12h02

Antwoorden: 9 antwoorden

Ambroos
Ervaren verkenner

Waarom gaat het surfvolume eerst van het abonnement, dan pas van aangekochte data?

OPGELOST

Waarom trekt Orange het surfvolume allereerst af van het surfvolume van het abonnement, i.p.v. het tijdens de maand aangekochte bijkomende (herladen) surfvolume? Zo kan Orange tweemaal het teveel aan surfvolume voor zichzelf incasseren. Dat vind ik niet prettig en een beetje pesten. Of kan de gebruiker zelf handmatig kiezen tussen beide volume's, en zorgen voor de omschakeling zodat eerst (voor de termijn verstreken is), het het surfvolume van de herlaadbeurt wordt aangerekend en opgebruikt, en pas nadien dat van het maandelijks surfvolume? Reclame maken dat bij een herlaadbeurt het gebruik ervan dubbel zo lang in tijd geld, is oogverblinding ( en dat is dan heel zachtjes uitgedrukt!). Eenmaal een overschot aan surfvolume (e.a. waarden ) incasseren volstaat toch?

Dank u.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Ambroos
Ervaren verkenner

Juist Ja, en hiermee ben ik dan (nog) eens ervaring rijker!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
nicoadri
Aspirant verkenner

Ik ben aan het uitkijken om van prepaid naar abonnement over te stappen. Dit is zeker nuttige info om als aandachtspunt mee te nemen... Spijtig genoeg in het nadeel van Orange, want wij zijn met heel het gezin al jarenlang klant. Bedankt om deze bemerking en info te delen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat ik persoonlijk zou doen is een analyse maken van de voorbije maanden en dan mijn abonnement eventueel aanpassen om zo goed mogelijk bij mijn behoefte te passen zodat ik omzeggens nooit data moet bijkopen.

Ik weet het, het kan zijn dat dit niet altijd mogelijk is, maar trachten zo goed mogelijk in de buurt te komen kan veel kopzorgen vermijden. En een abonnement kan gemakkelijk aangepast worden aan gewijzigde omstandigheden moest dit nodig zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ambroos
Ervaren verkenner

Juist Ja, en hiermee ben ik dan (nog) eens ervaring rijker!

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ambroos

Tja, what can i say .... wij zijn zelf hier op dit forum ook maar gewone gebruikers, geen Orange medewerkers (buiten de personen met zo een oranje symbool naast hun naam) en kunnen ook niet meer doen dan ervaringen delen en goede raad geven hé ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat dat een goede vraag is voor #AskOrange ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ambroos
Ervaren verkenner

Het is nu eenmaal wat het is. Maar is er geen mogelijkheid om zelf te bepalen welk volume het eerst moet aangesproken worden? Ik ben benieuwd hoe/of dat kan.

Groeten

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen